مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت که اجازه نمی‌دهند مشکلات مالی به این تیم ضربه بزند.

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملوان در آستانه بازی با مس رفسنجان گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در بازی‌های گذشته نتایج خوبی گرفتیم. تیم ما بازیکنان با کیفیتی دارد و حضور مازیار زارع روی نیمکت هم یک امتیاز مثبت برای ملوان است، او بچه انزلی و با همه چیز در ملوان آشنا است. در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با مس رفسنجان هستیم.

وی در خصوص مشکلات مالی و اینکه بازیکنان ملوان در این فصل پولی دریافت نکرده‌اند، اظهار داشت: هواداران و مردم انزلی کم و بیش در جریان مشکلات تیم ما قرار دارند. متاسفانه شرایط از لحاظ مالی خوب نیست ولی قول‌هایی داده شده تا مشکلات حل شود. به حضور مازیار زارع دلگرم هستیم و به او اطمینان داریم که برای حل مشکلات تلاش می‌کند و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. با این حال اجازه نمی‌دهیم مشکلات مالی به تیم ضربه بزند. تا الان نتایج خوبی گرفته‌ایم و به خاطر مردم شهر و هواداران ملوان باید این روند خوب را ادامه دهیم تا آنها را خوشحال کنیم.

جعفری در ارتباط با بازی روز جمعه با مس رفسنجان خاطرنشان کرد: با تیمی بازی داریم که بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. مس تا خوبی نگرفته ولی این دلیل نمی‌شود که آنها را دست کم بگیریم. مس در زمین خودش دنبال برد است و قطعا بازی سختی داریم.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.