باشگاه رئال مادرید نوع دقیق مصدومیت و مدت دور بودن ستاره برزیلی این تیم از میادین را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مصدومیت رودریگو گوئس از ناحیه عضله دو سر ران پای راست بوده و او برای سه هفته خانه‌نشین خواهد بود.

رودریگو در اواخر بازی خانگی سه‌شنبه شب کهشکانی‌ها برابر دورتموند در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد. تا پیش از این تنها مشخص بود که رودریگو ال‌کلاسیکوی شنبه شب را از دست خواهد داد اما با مشخص شدن میزان دقیق آسیب دیدگی بازیکن برزیلی، او تا سه هفته دیگر قادر به بازگشت به میادین نیست.

در صورت عدم وقوع اتفاقی غیرمنتظره که باعث تشدید مصدومیتش شود، رودریگو خواهد توانست رئال مادرید را برای بازی خانگی مقابل اوساسونا در هفته سیزدهم لالیگا که نوزدهم آبان برگزار می‌شود همراهی کند. تا آن زمان شاگردان کارلو آنچلوتی دو بازی در لالیگا به ترتیب برابر بارسلونا و والنسیا انجام می‌دهند و سه‌شنبه ۱۵ آبان هم در لیگ قهرمانان اروپا میزبان میلان خواهند بود. رودریگو علاوه بر این سه بازی احتمالاً قادر به همراهی تیم ملی برزیل در دور بعدی دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ نخواهد بود. برزیلی‌ها در روزهای فیفای ماه نوامبر به ترتیب به مصاف ونزوئلا و اروگوئه می‌رود.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.