سرمربی چادرملو اردکان گفت که ورزشگاه شهید نصیری یزد از تمام امکانات لازم برای برگزاری دیدار با کمک داور ویدیویی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار فردای چادرملو مقابل هوادار گفت: به بازیکنانم گفته‌ام فردا سخت‌ترین بازی فصل‌مان را برابر تیمی که بازیکنان جوان و انرژیک و یکسری بازیکنان با تجربه دارد، خواهیم داشت. باید از مهدی رحمتی تقدیر شود، به خاطر جسارتی که برای کار با جوانان داشت و به خاطر تیمی که ساخته و فوتبالی که بازی می‌کنند. کافی است به بازی قبلی این تیم مراجعه کنید و ببینید چه فوتبالی بازی می‌کنند. فردا روز سختی برای ما خواهد بود.

وی افزود: تمرینات سختی داشتیم. بازیکنان ما بعد از گذشت چند هفته به یک خودباوری رسیده‌اند و می‌دانند که چه رسالتی روی دوش‌شان برای خوشحال کردن مردم استان یزد است. از این فاصله دور دعای مردم پشت ما است و امیدواریم فردا بهترین ورژن خودمان باشیم و فوتبال بازی کرده و ایجاد موقعیت کنیم. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و ان‌شاءالله برنده بازی ما باشیم.

سرمربی چادرملو اردکان در خصوص اینکه تیمش تاکنون نتوانسته بیرون از خانه نتایج خوبی کسب کند، اظهار داشت: به جز دو بازی سپاهان و ملوان که در هفته‌های ابتدایی بود، در بقیه دیدارها کیفیت خوبی داشتیم. مقابل استقلال خوزستان به بازی برگشتیم و یک - یک کردیم. مقابل پرسپولیس هم تا دقایق آخر روزنه‌ها را بسته بودیم و روی یک غفلت گل خوردیم. درست است از لحاظ امتیازگیری خوب نبودیم اما از لحاظ کیفیتی خوب بودیم. واقعاً امتیاز گرفتن در لیگ برتر مشکل است. لیگ برتر شرایطی دارد که تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند و هزینه می‌کنند و همه مربیان و بازیکنان خوبی دارند. امتیازگیری در لیگ برتر داخل و خارج از خانه ندارد و سخت است اما تلاش‌مان این است که فردا طلسم را بشکنیم و اولین برد خارج از خانه‌مان را به دست بیاوریم.

اخباری در واکنش به سوالی در مورد نبود VAR در دیدارهای چادرملو و اینکه آیا نگرانی از این موضوع دارد؟ عنوان کرد: صددرصد صحبت شما درست است. فکر می‌کنم تنها تیمی باشیم که تا الان از VAR استفاده نکرده‌ایم. درخواست هم داده و اعتراض هم کرده‌ایم. برای هفته بعد همه شرایط برگزاری بازی با VAR را داریم. دوربین HD را هم می‌توانیم اجاره کنیم. اتاق VAR هم داریم. ای کاش بازی فردا هم با VAR بود؛ البته داوران فردا گروه شناخته شده‌ای هستند، اما به هر حال داور است. اگر VAR بود بهانه من هم کمتر بود. ما از داوری خیلی آسیب دیدیم. این حق من نیست و حق مردم یک استان است. به مردم استان ما هم می‌رسید که حداقل در هشت هفته گذشته یکی، دو هفته هم بازی ما با VAR برگزار شود. امیدوارم شرایط طوری باشد که این عدالت در سراسر فوتبال ما حاکم شود.

«با توجه به اولین سال حضور چادرملو در لیگ برتر، هواداران باید چه انتظاری از این تیم داشته باشند؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: صادقانه بگویم، تیم‌هایی که سال اول‌شان است که در لیگ برتر حضور دارند، به خصوص تیمی که فقط دو سال از حضورش می‌گذرد، منطق می‌گوید که این تیم باید در لیگ حفظ و سال‌های بعد صاحب تجربه شود تا به یک جایگاهی برسد. من از جمله آدم‌هایی نیستم که این جملات را پررنگ کنم و بخواهم فشار را از روی خودم بردارم. مردم یزد فوتبال فهم هستند که ما این چیزها را کنار گذاشتیم. شور و شوق مردم کاری کرده که تلاش کنیم متفاوت باشیم. تلاش ما این است و شبانه روزی کار می‌کنیم. خیلی به اینکه فقط بمانیم، نگاه نداریم و دنبال این هستیم که جایگاه بهتری داشته باشیم. این شور و شوق را مردم به ما دادند. مردم آنقدر فوتبال فهم هستند که می‌دانند در روزی که باختیم خوب بودیم یا بد. این رابطه دلی وجود دارد.

سرمربی چادرملو در مورد اینکه به هر حال کارنامه او با برد و باخت ها سنجیده می‌شود و فوتبال ایران به مربی جوانی مثل او و سعید دقیقی و مازیار زارع نیاز دارد، یادآور شد: شما لطف دارید که من را کنار مربیان دیگر قرار می‌دهید. تعهد لازم برای سال اول حضور در لیگ است، ولی من و بازیکنانم دوست نداریم به این جایگاه قانع باشیم. ایرادی هم ندارد کسی با این حرف من متوقع شود. حتی تا اینجا هم چیزی که باب میلم بوده را انجام نداده‌ایم. دوست دارم برای جایگاه بهتر تلاش کنیم. خیلی چیزها برای گرفتن نتایج بهتر لازم است. حمایت‌های یک استان و یک مجموعه،‌ زمین خوب و رسیدگی خوب؛ لازم است. خدا را شکر در مجموعه‌ای هستم که شرایط مهیا شده است. مهم این است که بازیکنانم بدانند و به جایگاه خودشان قانع نباشند.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.