کریستیانو رونالدو فاش کرد که انگیزه او برای ادامه فوتبال و دلیل منحصربه‌فرد بودنش چیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان در مورد انگیزه‌اش برای ادامه فوتبال در سطح حرفه‌ای صحبت کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: این برای من لذت‌بخش است که در رقابت برای عنوان بهترین گلزن تمام دوران شناخته شوم. این یک جام منحصربفرد برای یک بازیکن منحصر‌بفرد است (می‌خندد). به همین دلیل خوشحالم. وقتی جام‌ها را دریافت می‌کنم، همیشه به خانواده‌ام، به خصوص فرزندانم فکر می‌کنم. آنها هنوز می‌بینند که پدرشان جایزه می‌گیرد، گل می‌زند و فوتبال بازی می‌کند. این برای من شگفت‌انگیز و انگیزه‌‌ای برای ادامه بازی است.

کریستیانو رونالدو به نخستین فوتبالیست تاریخ تبدیل شد که ۹۰۲ گل در بازی‌های رسمی به ثمر رساند. رونالدو ۵ گل برای اسپورتینگ، ۱۴۵ گل برای منچستریونایتد، ۴۵۰ گل برای رئال مادرید، ۱۰۱ گل برای یوونتوس، ۶۹ گل برای النصر و ۱۳۲ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. این مهاجم بهترین گلزن تاریخ تیم‌های ملی، قهرمانی اروپا، لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان است. قرارداد کنونی رونالدو با النصر تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد. بر اساس اطلاعات ارائه شده در سایت ترانسفرمارکت، ارزش این بازیکن ۳۹ ساله فوتبال ۱۵ میلیون یورو است.

مهاجم النصر همچنین درباره دلیل منحصربفرد بودنش در صفحه اجتماعی خود اظهار داشت: راستش را بخواهید هرگز فکر نمی‌کردم که روزی تبدیل به فردی شوم که الان هستم. همیشه معتقد بودم که یک بازیکن حرفه‌ای خواهم شد. تمام زندگی من یک چالش است. من در ۱۱ سالگی خانه را ترک کردم تا در یک شهر بزرگ زندگی کنم، بنابرین این چالش‌ها برای من آسان است. من مادیرا را به لیسبون، لیسبون را به انگلیس، انگلیس را به ایتالیا تغییر دادم. برای من این مشکلی نیست، این بخشی از زندگی من است، این منحصر‌بفرد بودن من است و من به این نوع زندگی عادت کرده‌ام.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.