تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان با حضور ملی‌پوشان این رشته در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

سحر طاهری سرپرست تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره حضور این تیم به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما اول تا یازدهم آبان در شهر هانگژو حضور خواهیم داشت تا در این رقابت‌ها شرکت کنیم. سه مرحله اردو برای اعزام پیش‌بینی شده که هم‌اکنون در حال برگزاری مرحله دوم اردو هستیم. مرحله نخست ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور بود، اردوی دوم از ۲۴ شهریور تا ۵ مهر است، اردوی سوم و متصل به اعزام نیز از ۱۹ مهر آغاز می‌شود.

وی درباره شرکت سپاهان در این تورنمنت به توجه به غیبت ذوب‌آهن و مهر مولانا در بخش مردان گفت: بچه‌های ما هفت سال است که قهرمان کشور هستند. تیم اصلی تیم اعزام با حضور نفرات تیم ملی است. در واقع تیم ملی سال قبل نایب قهرمان آسیا شد و باشگاه امسال تصمیم گرفت که بازیکنان تیم ملی را در ترکیب داشته باشد.

طاهری با بیان اینکه مبلغ قرارداد فصل گذشته اعضای تیم سپاهان پرداخت شده است، در خصوص فصل جدید لیگ والیبال نشسته بانوان عنوان کرد: فصل جدید قرار است از آذر ماه آغاز شود، اما امکان تعویق آن وجود دارد. ما امسال هم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سپاهان با کاروانی ۲۷، ۲۸ نفره راهی چین خواهد شد، گفت: ما ۱۷ بازیکن از نقاط مختلف کشور و سایر باشگاه‌ها در لیست اعزام داریم. تعدادی افراد نیز از به عنوان کادر همراه از فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، وزارت ورزش و باشگاه سپاهان در کنار تیم اعزام می‌شوند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.