سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: میزبانی مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان در ایران، یک بلندپروازی محسوب می‌شد که تبدیل به واقعیت شد.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره میزبانی کشورمان از مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان اظهار داشت: برگزاری رقابت‌های جهانی یک گام بزرگ در راستای وفاق ملی و ارتباط با کشورهای دیگر است. سال ۱۴۰۰ بود که رئیس فدراسیون بدنسازی طرح برگزاری رقابت‌های جهانی در ایران را مطرح کرد. در آن زمان بسیاری از صاحب‌نظران این ایده را یک بلند پروازی و یک کار نشدنی خطاب کردند، اما پیگیری‌ها و استمرار در تلاش‌های شبانه روزی ریاست فدراسیون و همکارانش و همراهی مسئولان وزارتخانه‌، این مهم را که زمانی بلند پروازی محسوب می‌شد، تبدیل به یک واقعیت کرد.

وی ادامه داد: فدراسیون بدنسازی با همراهی وزارت ورزش و مسئولان جزیره کیش تمام تمهیدات لازم را جهت یک میزبانی خوب و در شأن کشورمان انجام داده و تیم‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا این رویداد را هر چه بهتر برگزار کنند.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: همراهی فدراسیون‌های ورزشی دیگر برای این رویداد بزرگ، همان وفاق ملی است که می‌تواند پتانسیل‌های زیاد کشورمان را به منصه ظهور برساند.

روشنی گفت: یکی از اتفاقات بسیار مهم این رویداد، برگزاری مجمع و کنگره جهانی است که روز دوم مهرماه در کیش انجام خواهد شد و میهمانان بلند مرتبه داخلی و خارجی در آن شرکت خواهند کرد.

وی از اعلام آمادگی ۶۳ کشور برای حضور در ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: فدراسیون آمادگی کامل برای میزبانی را دارد. اینکه کشورهای مختلف حضور داشته باشند، بستگی به خودشان است، اما فدراسیون با همه توان تمهیدات لازم را انجام داده است.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: ایران مهد قهرمانان و فرهنگ والای میهمان‌نوازی است. از این رو اتفاق مورد نظر را باید به فال نیک گرفت و راهی برای میزبانی‌های دیگر فدراسیون‌ها برای رقابت‌های بین‌المللی وجهانی دانست.

روشنی در پایان با تاکید بر وفاق و همدلی ایجاد شده، از تمام اهالی جامعه ورزش و مسئولانی که فرصت ایجاد یک رویداد جهانی را در ایران فراهم کردند، تشکر کرد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.