سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به تساوی تیمش مقابل اینتر در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل توسط اینتر در ورزشگاه اتحاد متوقف شدند، پس از این دیدار گفت: بازی سختی بود و این را می‌دانستیم. اینتر تیم فوق‌العاده‌ای است. آنها خیلی خوب دفاع کردند و در ضدحملات خطرناک بودند. خوشحالم که مقابل قهرمان ایتالیا که خیلی خوب دفاع می‌کرد، قادر بودیم حمله کنیم. ما نسبت به فینال دو سال پیش (منچسترسیتی در آن بازی یک بر صفر اینتر را در استانبول شکست داد) بهتر بازی کردیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود. ما چند بار توپ را از دست دادیم و چند موقعیت به لائوتارو مارتینس دادیم. اینتر تیم خوبی است. بارلا بازیکن خیلی خوبی است، درست مانند چالهان‌اوغلو. من توانایی اینتر در کارهای دفاعی را واقعاً تحسین می‌کنم. آنها همیشه از دروازه خود دفاع می‌کنند و سبک بازی آنها را دوست دارم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین درباره مهاجم نروژی‌اش که در این بازی به خوبی توسط مدافعان اینتر مهار شد، خاطرنشان کرد: ۶ بازیکن اینتر اطراف هالند بودند و کار در این شرایط نه‌تنها برای هالند، بلکه برای هر کس دیگری سخت می‌شود. ما نتوانستیم ضربات پایانی را به گل تبدیل کنیم، چون آنها دروازه‌بانی استثنایی دارند. من انتظار خلق موقعیت‌های زیادی مقابل اینتر نداشتم و برای‌ این تیم احترام قائل هستم.

گواردیولا همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا این درست است که می‌خواستید آلساندرو باستونی را به خدمت بگیرید؟»، گفت: خیر، درست نیست!

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.