سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران که عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، گفت: چند روز پیش جلسه خوبی با حسین عبدی (سرمربی نوجوانان) داشتم. از برنامه ریزی، تمرینات و نتایج خوب این تیم لذت بردم. ما به ایرانی بودن خودمان باید افتخار کنیم که چنین سرمایه‌های خوبی در کادر فنی و بازیکن داریم. لذت بردم. این بازیکنان طوری بازی می‌کردند که انگار تیم ملی بزرگسالان هستند! باید از عبدی و همکارانشان تشکر کنم.

وی افزود: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. یک توپ توی گل می‌رود و یک توپ به تیرک می‌خورد و نتایج فرق می‌کند. در اجلاس فیفا هم با «دیدیه دشان» سرمربی فرانسه هم با سرمربی آرژانتین صحبت کردم. به دشان گفتم اگر توپ دقیقه ۱۲۲ (بازی فینال جام جهانی بین فرانسه و آرژانتین) گل می‌شد نتیجه فرق می‌کرد. فوتبال همین است بچه‌ها ولی شما در زمین تکلیفتان را انجام بدهید. مطمئن هستم این دوره دست پر بر می‌گردید. دست پر فقط نتیجه نیست. همین که نماینده خوبی برای ملت ایران هستید از همه چیز مهمتر است. در آینده بسیار نزدیک چند بازیکن نوجوانان در تیم بزرگسالان خواهند بود.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: یک دعا برای کوروش کبیر است که می‌گوید خدایا مملکت را از شر دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار. یکی هم من اضافه می‌کنم: بخل و حسادت. ان شاءالله این مملکت از بخل و حسادت هم محفوظ بشود!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )