سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یاد بزرگان فقید این تیم را با بردن جام به بهشت زهرا گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، علی پروین، محمود خوردبین، رضا درویش و یحیی گل‌محمدی امروز سه‌شنبه به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه، با کاپ قهرمانی لیگ بیست و دوم خلیج فارس، راهی بهشت زهرا شدند و بر سر مزار اسطوره‌ها و نامداران درگذشته باشگاه پرسپولیس چون، حمید جاسمیان، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، مهرداد میناوند، علی انصاریان حضور پیدا کردند تا ضمن قرائت فاتحه یادشان را گرامی بدارند.

این جمع در جریان حضور در قطعه نام‌آوران بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی که امروز سالگرد درگذشت وی است و منصور پورحیدری حضور یافتند و نسبت به آنها هم ادای احترام کردند.

جمع پرسپولیسی، سپس راهی قطعه شهدا و به طور مشخص بر سر مزار شهید رضایی مجد که فوتبالیست بزرگی هم بود حاضر شدند تا نسبت به ایشان که این سرزمین آرامش و استقلال خود را مرهون شجاعت، ایثار و خون‌های پاک ایشان است به عنوان یگانه قهرمانان ابدی این سرزمین، ادای احترام کردند.

شهید رضایی مجد که کاپیتان تیم ملی جوانان بود در تمرینات پرسپولیس هم حاضر شده بود و از سوی علی پروین برای پیوستن به تیم مورد تأیید قرار گرفته بود اما بعد از حضور در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )