عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال بر این اعتقاد است که مدیران فدراسیون فوتبال می‌توانند برای هدایت تیم ملی به مربی ایرانی اعتماد کنند.

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال بر این اعتقاد است که مدیران فدراسیون فوتبال می‌توانند برای هدایت تیم ملی به مربی ایرانی اعتماد کنند. ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: متأسفانه ما عملکرد خوبی نداشتیم و با تغییراتی که قبل از جام جهانی در تیم ملی ایجاد شد خیلی‌ها این امید را داشتند که وضعیت بهتر شود، ولی متأسفانه نتیجه نگرفتیم و یک نفر بعد از جام جهانی نیامد که بابت این نتایج عذرخواهی کند. شما دیدید که سرمربی ژاپن با آن عملکرد خوبی که تیمش داشت عذرخواهی کرد، ولی چرا مسئولان ورزش و فوتبال ایران این کار را انجام ندادند؟

وی در ادامه با اشاره به عملکرد کی‌روش در تیم ملی گفت: ما در دو جام‌ ملت‌ها با این مربی قهرمان نشدیم و در سه جام جهانی هم صعود نکردیم. این طبیعی بود که او دلش بخواهد برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی حتی دستمزد هم نگیرد، ما در نهایت تیم ملی را مثل یک هلوی پوست ‌کنده به این مربی دادیم و او هم کاری برای تیم‌ ملی انجام نداد. متأسفانه هیچ‌کس هم در این زمینه پاسخگو نیست که بگوید چرا در جام جهانی نتوانستیم صعود کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا موافق ماندن کی‌روش در این تیم هست یا خیر، خاطر نشان کرد: مطمئناً ما باید یک مربی جدید بیاوریم. ما در فوتبال خیلی هزینه می‌کنیم، ولی این هزینه‌ها هدر می‌رود و به درستی نمی‌دانیم کجا باید پول را هزینه کنیم. طبیعتاً یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار بیاوریم برای تیم ملی خوب است و اگر هم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم بهتر است سراغ مربیان ایرانی برویم. ما می‌توانیم به مربیان ایرانی هم تکیه کنیم.

قاسمپور در پایان تصریح کرد: چه ایرادی داشت با یک مربی ایرانی به جام جهانی می‌رفتیم و صعود هم نمی‌کردیم؟ ما با کی‌روش هم صعود نکردیم و از طرفی ضرر کردیم که نتوانستیم از مربی ایرانی استفاده کنیم. حتی کی‌روش هم در هشت سالی که در تیم ملی حضور داشت به مربیان ایرانی اهمیت نداد. دو سال پیش آقای تاج به دلیل قلب درد رفت و دوباره برگشت، در نهایت هم کی‌روش را آورد، ولی هیچ تغییری ایجاد نشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )