مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که تیم ملی با ارائه بازی تهاجمی می‌توانست آمریکا را از پیش رو بردارد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که تیم ملی با ارائه بازی تهاجمی می‌توانست آمریکا را از پیش رو بردارد. محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ما در این جام آسان‌ترین قرعه را در بین تیم‌های آسیایی داشتیم و می‌توانستیم به‌راحتی از گروه‌مان صعود کنیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما در بازی آخر فقط یک مساوی می‌خواستیم تا به مرحله بعد برویم، ولی در بازی با آمریکا اصلاً نمایش خوبی نداشتیم.

وی در ادامه افزود: اگر در بازی با آمریکا شجاعانه بازی می‌کردیم قطعاً به مرحله بعد می‌رفتیم، ولی تیم ملی تمام تمرکزش را گذاشته بود که فقط از این مسابقه یک امتیاز بگیرد، به همین دلیل تدافعی بازی کرد. دلیلی نداشت تدافعی بازی کنیم و اگر تهاجمی بازی می‌کردیم حتی توان شکست دادن آنها را هم داشتیم.

بنگر با اشاره به عملکرد کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: وقتی کی‌روش هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت خیلی‌ها انتظار داشتند که با تجربه این مربی بتوانیم به مرحله بعد برویم، ولی متأسفانه مثل جام‌های قبلی این اتفاق رخ نداد. با این اوصاف نمی‌توان گفت عملکرد کی‌روش در این جام مثبت بوده است. متأسفانه تیم ملی و کی‌روش انتظارات را برآورده نکردند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد احتمال ماندن یا جدایی کی‌روش تصریح کرد: مطمئناً این یک موضوع حساس برای تیم ملی است، چون فدراسیون باید تصمیمی بگیرد که تیم ملی ضرر نکند. ما نمی‌دانیم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد، ولی امیدوارم فدراسیون همه چیز را بسنجد و در نهایت یک تصمیم درست بگیرد. ما شاهد پیشرفت ژاپن، کره، عربستان، و استرالیا هستیم، ولی شرایط فوتبال خودمان درست نیست.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین یادآور شد: وقتی برنامه‌ریزی درست نداشته باشیم و ساختار خوبی برای موفقیت در فوتبال درست نکنیم، نتیجه‌اش همین می‌شود. تورنمنت مهم بعدی هم جام ملت‌های آسیاست که یک سال دیگر برگزار می‌شود. با این وضعیت تیم فعلی چگونه می‌خواهیم با ژاپن، کره، عربستان، و استرالیا رقابت کنیم؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )