سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دولت تمام قد از فدراسیون حمایت می‌کند گفت: آماده‌ایم که موانع را از پیش‌روی تیم ملی برای حضور در جام جهانی برداریم.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دولت تمام قد از فدراسیون حمایت می‌کند گفت: آماده‌ایم که موانع را از پیش‌روی تیم ملی برای حضور در جام جهانی برداریم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی درباره جلسه‌ای که امروز با محوریت تیم ملی فوتبال و با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: پیش از این رئیس جمهور دستور داده بودند که دولت از تمام ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده کند و جلسه امروز نیز در راستای همین موضوع برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مسائل و مشکلات و برنامه ریزی‌ها گفته شد و مورد بررسی قرار گرفت. نگاه دولت کاملا حمایتی است و از تمام ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده می‌کند. این نکته را هم بگویم که متاسفانه به دلیل نوع نگاه سیاسی حاکم بر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) منابع مالی فدراسیون در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: از جمله موارد مطرح شده در جلسه امروز موضوع بازی‌های تدارکاتی، پخش مسابقات و حضور تماشاگران در جام جهانی بود که تصمیماتی درباره این‌ موارد گرفته شد.

سخنگوی دولت که با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر صحبت می‌کرد با تاکید بر اینکه دولت تمام قد حامی تیم ملی فوتبال است، درباره کمک وزارت امور خارجه برای برگزاری مسابقات دوستانه اظهار داشت: پیش از این نیز وزارت امور خارجه فعال و کمک حال فدراسیون بود. مسائل فنی برعهده فدراسیون است و ما حامی هستیم.

بهادری جهرمی افزود: سفارتخانه‌ها نیز آماده کمک هستند و می‌توانند در زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که فرصت کمی تا جام جهانی مانده، خاطرنشان کرد: ما شفاف اعلام کرده‌ایم که تمام قد در کنار تیم ملی هستیم تا موانع را برداریم. هر مشکلی وجود داشته باشد ما حامی و پشتیبان خواهیم بود تا رفع شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر کادرفنی تیم ملی و حضور کی‌روش مطرح شده، گفت: مباحث فنی ارتباطی به دولت ندارد و در اختیار فدراسبون است. دولت به اینگونه مسائل ورود نمی‌کند و اگرمشکلی در راه آماده سازی یا برگزاری مسابقات تدارکاتی وجود داشته باشد ما آماده‌ایم که موانع را برداریم. هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد ما حامی آن خواهیم بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )