باشگاه استقلال از تحریم دوباره یک برنامه ورزشی به دلیل اظهارات مجری آن در خصوص بحث قهرمانی آبی‌پوشان خبر داد.

باشگاه استقلال از تحریم دوباره یک برنامه ورزشی به دلیل اظهارات مجری آن در خصوص بحث قهرمانی آبی‌پوشان خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال از محمدرضا احمدی خواست که از هواداران میلیونی این تیم عذرخواهی کند و گفت: باید همان شب یا دیروز به اظهارات ایشان اعتراض می‌کردیم اما نخواستیم ساعت‌های شیرین بعد از قهرمانی را با این بحث‌ها تحت تأثیر قرار بدهیم. آقای احمدی بارها ثابت کردند که طرفدار کدام تیم هستند. دو سال قبل صدای ایشان هنگام کُری‌خواندن برای استقلالی‌ها در پشت صحنه برنامه پخش زنده لو رفت و برای اینکه گاف به آن بزرگی را جمع کنند، به سراغ دوستان استقلالی خود رفتند تا با چند استوری حمایتی اعتراض گسترده هواداران استقلال را جمع‌وجور کنند. از طرفی دیگر بارها از قول بعضی از میهمانان دعوت شده به این برنامه شنیدیم که گفتند در جریان مسابقات استقلال در استودیو بعضی‌ها با چه هیجانی پیگیر شکست استقلال بوده‌اند.

وی افزود: باورکردنی نیست که مجری و گزارشگر تخصصی فوتبال، اطلاعیه رسمی سازمان لیگ درباره شروط قهرمانی را دو روز قبل از بازی استقلال با فولاد مطالعه نکرده باشد. ایشان با اظهارات نادرست باعث نگرانی و ایجاد شبهه در بین هواداران استقلال شد و جای تأسف دارد که این اظهارات ناشیانه یا جانبدارانه مورد استناد بعضی از رسانه‌ها قرار گرفت که آنها هم از حامیان اصلی تیم رقیب هستند! جالب است خود باشگاه رقیب از هوادارانش بابت قهرمان نشدن عذرخواهی کرده و این باعث می‌شود که ضرب‌المثل کاسه داغ‌تر از آش تداعی شود. حداقل انتظار از برنامه فوتبال برتر این بود که بابت صحبت‌های نادرست ‌مجری‌اش بلافاصله از مخاطبان عذرخواهی کند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به دستور سرمربی تیم استقلال بعد از قهرمانی این تیم گفت: آقای مجیدی دیروز از تمامی اعضای تیم خواستند که تا روز پایانی مسابقات لیگ در برنامه‌های تلویزیونی حاضر نشوند و مطمئن باشید بعد از قهرمانی هم باشگاه و اعضای تیم تحت هیچ عنوان با برنامه فوتبال برتر به دلیل عملکردش در طول فصل علیه تیم استقلال همکاری نخواهند کرد. بالاخره باید یک جا محکم ایستاد و به این افراد نشان داد که در عصر دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی و این حجم از رسانه‌های تصویری دیگر نمی‌توان مثل سال‌های گذشته از موضع انحصاری و نادرست به مسائل نگاه کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )