مهدی رسول‌پناه بیانیه‌ای تندی علیه انصاری‌فرد منتشر کرد و اتهامات زیادی را به مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نسبت داد.

مهدی رسول‌پناه بیانیه‌ای تندی علیه انصاری‌فرد منتشر کرد و اتهامات زیادی را به مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نسبت داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌ها و شائبه‌های ایجادشده طی روزهای اخیر، جوابیه‌ای را منتشر کرد که عیناً متن آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

«مردم شریف و فوتبالدوست ایران، هواداران فهیم و دلسوز پرسپولیس

خوشحالم پس از اینکه از صحنه‌های کوچکی از سوءمدیریت‌هایی که در پرسپولیس اتفاق افتاده است، جهت شفاف‌سازی پرده‌برداری کردم، آقای انصاری‌فرد و بعضی افراد مطروحه به جای ارائه مدارک، پشت مصاحبه و تکذیبه و پست و استوری و بیانیه پنهان شده‌اند، لذا بنده حی و حاضرم و آمادگی کامل دارم در هر برنامه زنده تلویزیونی که بگویید حضور پیدا کنم تا هر کدام از ما درباره عملکرد مدیریتی خود به مردم و هواداران توضیح دهیم.

جناب آقای انصاری‌فرد ضمن تشکر از حضور شما در دوره مدیریت و اقدامات شما و خروج از دوره سکوت پس از مدیریت که در آن دوره به جای تعامل با هیئت مدیره‌ای که آقای نبی به لحاظ آشنایی با مشکلات حادث شده و راهنمایی به جا در حل آنها وجودش بسیار ارزشمند بود و تا جایی که حتی پس از رفتن نیز در کسوت دبیرکلی، پول‌های که پرسپولیس و استقلال در فیفا داشتند با پیگیری‌های‌شان آزاد شود و از طرفی آقایان دکتر هاشمی که جزو مدیران کارآمد و دکتر رغبتی که سرمایه بزرگی برای پرسپولیس و ورزش کشور است، از این سرمایه‌های معنوی برای عبور از چالش‌ها راه غفلت را پیش گرفته و به جای تعامل با این عزیزان، راه تقابل را انتخاب کردید.

لذا این فرصت خوبی است تا حال که آقای انصاری‌فرد سکوت خود را شکسته است حداقل درباره چند سؤال مهم بی‌جواب، (دارای مستند قانونی) پاسخ مناسبی ارائه کنند:

۱- در مورد سکه‌های اهدایی از سوی یک هوادار عاشق پرسپولیس که تبدیل به ارز شد و به اوساگونا بابت قراردادش داده شد، لیکن جنابعالی نامه‌ای به باشگاه دادید و اعلام کردید آنها متعلق به خودتان می‌باشد!!! لطفاً آن را شفاف‌سازی کنید (نامه موجود می‌باشد).

۲- با توجه به حدود اختیارات قانونی خود، در مورد چک‌های صادره بدون پشتوانه مالی و مدت‌دار توضیحات لازم را اعلام فرمایید (لیست چک‌های صادره موجود می‌باشد).

۳- درباره اوراق پیدا شده با سربرگ رسمی باشگاه که توسط جنابعالی سفید امضا و مهر شده است و از این رو این اقدامات شما بسیار خطرناک و تعهدآور بوده، لطفاً شفاف‌سازی نمایید (اوراق موجود می‌باشد).

۴- در برنامه فوتبال برتر، آقای کالدرون بخش کوچکی از حقایق را بیان کرد. ضمناً در مورد پرونده کالدرون گفته بودید پولی نداشتید پرداخت کنید در صورتی که جنابعالی به جز پرداختی بنده، مضافاً از همان منابعی که به استوکس و اوساگونا و قرارداد پدیده دادید می‌توانستید به کالدرون بدهید تا باشگاه متحمل این خسارات نمی‌شد. دلیل اولویت و شخصی‌سازی آنها چه بود؟!

۵- درمورد پرونده استوکس که با غوغاسالاری دغدغه آقایان و مدیرانی شده که اطلاعات حقوقی نداشته و یا عمداً عملکرد بنده را مخصوصاً بعد از مصاحبه می‌خواهند به چالش بکشند و آن حقایق را به حاشیه برانند، پاسخ در خور شأن بدهید که چرا قرارداد استوکس و رأی پرونده را منتشر نمی‌کنند و یا رأی پرونده را بعد از حدود یک ماه بعد از مصاحبه بنده علنی کردند؟! چه کسی مسئول بستن قرارداد پرسپولیس با استوکس بود در صورتی که هیئت مدیره چندین بار هشدار داد قراردادها را به هیئت مدیره بیاورید و حقوقی باشگاه آن را از حیث قانونی و حفظ منافع باشگاه تنظیم نماید نه مسئول روابط عمومی آن وقت که در بدیهی‌ترین اصول حقوقی آگاهی و تخصص ندارد. حال با این شرایط حادث مسئولیت با کیست؟

اگر فراموش کرده‌اید‌ اجازه دهید به یادتان بیاورم که به قدری این قرارداد فاجعه‌بار تنظیم شده و بندهای آن یکی پشت هم غلط و باطل و بی‌معنی بود که دست پرسپولیس را برای مطالبه هر خسارتی از استوکس می‌بست. این قرارداد ترکمانچای که فقط یکی از ارمغان‌های شما برای پرسپولیس بود را ناچار شدیم فسخ کنیم و ITC بدهیم تا شاید استوکس نتواند کل مبلغ قرارداد را بگیرد و اتفاقاً موفق عمل کردیم. تمام اقدامات قانونی از جمله اخطارها و فسخ را بخش حقوقی انجام داد و به کمیته انضباطی هم شکایت کردیم، چون در این قرارداد کذایی، اولین مرجع حل اختلاف، کمیته انضباطی فدراسیون بود نه فیفا (بند ۲-۸)، غافل از اینکه این شرط خلاف بوده و به در بسته می‌زنیم! (اسناد موجود می‌باشد).

در پایان آمادگی خود را جهت شرکت در مناظره تلویزیونی زنده با هدف توضیح نکاتی که در این نامه آمده است و موارد دیگر اعلام می‌کنم.

مهدی رسول‌پناه اول دی ماه یک هزار و ۴۰۰».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )