کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

و باز هم جعل جعل و جعل

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
نظر حقوقی پیرامون بحث سربازی وحید امیری از نگاه یک حقوقدان:
- اقرار وحید امیری مقدم بر هر تفسیری است.
- قانونگذار در ادله اثبات دعوی در ماده ۱۲۵۸قانون مدنی پنج دلیل را به ترتیب اولویت درجه بندی کرده که اقرار رکن اصلی و اول آن است. به عبارتی اقرار به سند، شهادت، علم قاضی و قسم اولویت دارد.
- «اقرار عبارت است از اخبار به حقی برای غیر و به ضرر خود»
- نگاهی به سوابق صحبت های امیری نشان می دهد که او فاقد کارت پایان خدمت است و به عبارتی اقرار کرده است به موضوع نداشتن کارت پایان خدمت.
- ارائه سند کارت پایان خدمت که دارای تقدم و تاخر با صحبت های او می باشد بر اساس قوانین حقوقی نافی اقرار او نمی باشد و امیری باید به جرم مشهود گرفتن کارت پایان خدمت نه تنها به خدمت سربازی اعزام شود، بلکه با او برخورد قضایی هم انجام بپذیرد.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )