کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رقم مجموع قرارداد بازیکنان و کادرفنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر مشخص شد.

رقم مجموع قرارداد بازیکنان و کادرفنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر مشخص شد. به گزار‌ش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه‌های جداگانه به سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی، مجموع قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌های خود در فصل جاری (بیست‌ودومین دوره لیگ برتر) را به شرح زیر اعلام کردند:

باشگاهاستقلال:

مجموع قرارداد تیم‌های پایه و بزرگسال: ۳۰۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان

مجموع قرارداد کادرفنی: ۳۶ میلیارد تومان

باشگاهپرسپولیس:

مجموع قرارداد کادرفنی ایرانی (۱۴ نفر): ۳۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان

مجموع قرارداد کادرفنی خارجی (۳ نفر): ۴۱۰ هزار دلار

مجموع قرارداد بازیکنان (۲۲ نفر): ۱۵۳ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان

مجموع قرارداد بازیکنان خارجی (۳ نفر): ۶۸۵ هزار دلار

در نامه ارسال شده به سازمان بورس، رقم قرارداد سه بازیکن جدید استقلال (محبی، قایدی و یزدانی) و همچنین رقم قرارداد لوکادیا مهاجم هلندی جدید پرسپولیس اعلام نشده است.

به گزارش تسنیم، طبق اسناد منتشر شده توسط دو باشگاه، مجموع رقم قرارداد کادرفنی و بازیکنان باشگاه استقلال در فصل جاری رقم حدود ۳۴۳ میلیارد تومان و رقم قرارداد کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس (با احتساب دلار ۳۰ هزار تومانی) تقریباً ۲۲۰ میلیارد تومان است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )