کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خیلی ها مسائل مطرح شده در رسانه ها را باور می کنند و برخی بدون فکر و فقط برای ضربه زدن به افراد، ادعای غیرواقعی را وارد می کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننسه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد.

سرجیو کونسیسائو مربی پورتو در نشست خبری امروز خود و در واکنش به اتهام تبانی و تحقیقات از باشگاه پورتیموننسه گفت:« افرادی که در این محیط مشغول فعالیتند اولویت های خودشان را دارند و موضوعات مهمی که باید به آن بپردازند ولی من به عنوان مربی، کارم آماده سازی تیم برای مسابقات است. اینکه تیم را برای پیروزی مهیا کنم. شرم آور است که چنین تحقیقاتی در مورد یک مربی(پائولو سرجیو) و یک تیم(پورتیموننسه)صورت بگیرد ولی این آینه تمام نمای فوتبال پرتغال است. خیلی ها مسائل مطرح شده در رسانه ها را باور می کنند و برخی بدون فکر و فقط برای ضربه زدن به افراد، ادعای غیرواقعی را وارد می کنند. در این زمینه به بدترین سطح رسیده ایم.»

سرجیو ادامه داد:« در دوران فوتبال من، داورانی بودند که پاسخ بازیکنان را می دادند ولی الان شاهد توهین داوران به بازیکن هستیم. در همین بازی با براگا داور به مهدی طارمی لقب متقلب را داد. داور به طارمی گفت امروز نمی خواهی خودت را به زمین بیندازی؟ اینجا دیگر صحبت از صداقت داور در میان نیست. من نیز هیچ رفتار خصمانه ای علیه داور نداشتم که در این روزها از رفتار من در جریان بازی انتقاد می شود. اگر حرکتی انجام داده بودم از داور کارت زرد یا قرمز می گرفتم. در هر صورت من به این مسائل عادت کرده ام. به بازیکنان من در براگا توهین شد ولی گزارش داوری بر علیه تیم ما بود و مقابله با این وضعیت دشوار است. راهی برای دفاع از خودمان پیدا نمی کنیم. فقط از من و لوئیس گونچالوس حرف زده می شود. مسائلی در فوتبال پرتغال در اولویت قرار می گیرند که در جای دیگر اهمیتی ندارند. اینجا همه چیز بر علیه ماست ولی ما فردا برای پیروزی می جنگیم و برای کسب قهرمانی.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )