کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، داور دیدار استقلال - نساجی دو اشتباه تأثیر‌گذار داشته است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، داور دیدار استقلال - نساجی دو اشتباه تأثیر‌گذار داشته است. حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره داوری دیدار استقلال - نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: قضاوت خوبی را از عرب براقی ندیدیم، گرچه در نیمه اول و دوم در تمام صحنه‌ها حاضر بود، ولی در وقت‌های اضافه قضاوت خوبی نداشت.

وی ادامه داد: در دقیقه ۹۰ کریم اسلامی مهاجم نساجی وقتی از مدافع استقلال عبور کرد، او تاثیری روی مهاجم نساجی نمی‌گذارد و خطا نبود، ولی مدافع دوم که غلامی بود با پای چپ کاملاً پای راست اسلامی را می‌زند و داور باید یک پنالتی به نفع نساجی اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در وقت‌های اضافه توپ به تیر دروازه نساجی برخورد که استقلالی‌ها معتقد بودند گل شده است، ولی ادامه بازی کاملاً صحیح بود. در ادامه و در وقت‌های اضافه اول در دقیقه ۹۸ کمک داور اول یک آفساید اعلام کرد که اشتباه بود و آفساید بازیکن استقلال به اشتباه اعلام شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۱۱۴ توپی که از کرنر روی دروازه نساجی ارسال شد با دست طاهرخانی برخورد کرد که مدافع نساجی این فرصت را داشت که دستش را کنار بکشد و داور باید پس از برخورد توپ با دست طاهرخانی یک پنالتی هم به نفع استقلال اعلام می‌کرد.

وی در پایان گفت: استقلال یک گل هم توسط رمضانی در وقت‌ اضافه دوم به ثمر رساند که داور خطای رمضانی را روی مدافع نساجی اعلام کرد. در این صحنه مهاجم استقلال مدافع نساجی را هُل می‌دهد و تصمیم داور درست بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )