نمایندگان عربستان، ازبکستان و هند در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پیروزی رسیدند.

نمایندگان عربستان، ازبکستان و هند در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پیروزی رسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوشنبه شب در چارچوب دیدارهای گروه A لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض الهلال ۳ بر صفر الریان قطر را شکست داد. عبدالله الحمدان (۲۷)، محمد کانو (۴۹) و ناصر الدوساری (۸۷) زننده سه گل الهلال بودند.

الهلال با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و به صدر جدول گروه A صعود کرد. الریان سه امتیازی هم در رده دوم جدول این گروه ایستاده است.

همچنین در گروه E نسف قارشی ازبکستان به پیروزی ۲ بر صفر برابر الوحدات اردن دست یافت. مارکو استانویوویچ در دقایق ۷۱ و ۸۵ گل‌های تیم ازبکستانی را زد. نسف‌قارشی با چهار امتیاز صدرنشین جدول این گروه است.

در نخستین بازی دور دوم گروه B نیز بمبئی سیتی هند ۲ بر یک نیروی هوایی عراق را از پیش رو برداشت. حمادی احمد گل اول این مسابقه را در دقیقه ۵۹ برای تیم عراقی به ثمر رساند. مائوریسیو دیه‌گو (۷۰) و راهول بهکه (۷۵) گل‌های بمبئی سیتی را زدند.

در جدول رده‌بندی این گروه الشباب عربستان با سه امتیاز صدرنشین است. نیروی هوایی عراق و بمبئی سیتی هند نیز با امتیاز مشابه (سه امتیاز) دوم و سوم هستند. الجزیره امارات نیز بدون امتیاز قعرنشین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.