سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از اعتراض به داور در دیدار با پرسپولیس، با مدیر تیم حریف درگیری لفظی پیدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از اعتراض به داور در دیدار با پرسپولیس، با مدیر تیم حریف درگیری لفظی پیدا کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی، در حالی با برتری ۲ بر یک میزبان خاتمه یافت که حاشیه‌های در پایان این نیمه به وجود آمد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر که از تصمیمات تیم داوری ناراحت بود، بر سر کمک داور فریاد کشید و نسبت به پرچم‌هایش اعتراض شدیدی کرد. در حالی که دو تیم به سمت تونل حرکت می‌کردند، قلعه‌نویی اعتراضاتش را به سمت اشکان خورشیدی داور مسابقه تغییر داد و گفت: «دو تا داد می‌زدند، سوت‌ها برمی گردد. با همین کارها بالا می‌آیند».

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس این صحبت‌ها و اعتراض‌ها را را شنید. وی که بر سر اتفاقات دیدار فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان با امیر قلعه‌نویی دچار اختلاف شده است و در بازی امروز به سمت او نرفت، ناگهان به سمت قلعه‌نویی حرکت کرد و درگیری لفظی شدیدی میان پیروانی و قلعه‌نویی شکل گرفت.

پایان این حاشیه، دخالت یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس و وساطت او برای پایان دادن به این اتفاقات بود. البته گل‌محمدی خودش در اواسط نیمه دوم نسبت به عملکرد داور به شدت معترض بود و یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )