مربی پیشین تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ معتقد است فینالیست شدن این تیم در فصل جاری جام حذفی روسیه به نوع بازی سردار آزمون و جیوبا بستگی دارد.

مربی پیشین تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ معتقد است فینالیست شدن این تیم در فصل جاری جام حذفی روسیه به نوع بازی سردار آزمون و جیوبا بستگی دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ فردا شب (یکشنبه) در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی روسیه میزبان تیم اسپارتاک مسکوست و در صورت پیروزی فینالیست می‌شود.

وادیم خراپویتسکی بازیکن و مربی پیشین تیم زنیت درباره این بازی حساس به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: نتیجه این بازی به بازی سردار آزمون و آرتم جیوبا در خط حمله تیم زنیت بستگی دارد. البته جیوبا نقش مربی را در زمین بازی برای سایر بازیکنان زنیت دارد و به آنها انرژی مضاعفی می‌بخشد. هر بازیکنی در زنیت این موضوع را به خوبی می‌داند که پس از قهرمانی در لیگ برتر روسیه می‌تواند دومین جام قهرمانی را هم کسب کند. بدین خاطر آنها فردا بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت.

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی روسیه تیم‌های اورال و خیمکی به مصاف هم می‌روند. بازی فینال نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.