رشت- بازی داماش گیلانیان با سایپا در قالب جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد که پیش از آغاز بازی یکی از لیدرهای تیم میزبان بازداشت و در پایان تیم گیلانی فینالیست شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های داماش گیلانیان و سایپا تهران از ساعت ۱۶ عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت «علی صفایی» برگزار شد.

تیم داماش گیلانیان با جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، مصطفی آقاجانی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری، سعید طالبی، میلاد پورصف‌شکن و علی آل‌کثیر با سرمربیگری سیامک فراهانی وارد میدان مسابقه شد.

در مقابل تیم سایپا با ترکیب محمدحسین اکبر منادی، ساموئل سارفو، رضا علیاری، عبدالله ناصری، امید خالدی، محمدصادق بارانی، علی دشتی، معین عباسیان، حسین کامیاب، آرش رضاوند و آرمان رمضانی با سرمربیگری علی دایی به مصاف داماش گیلانیان رفت.

به علت وجود هوای بارانی و سرد استقبال خوبی از دیدار دو تیم انجام‌ نگرفت و ظرفیت ورزشگاه بیش از پنجاه درصد خالی ماند. حدود ۴ هزار نفر از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند. ۵۰ نفر از طرفداران سایپا نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

محمدمهدی الطافی مدیرعامل و اسماعیل حاجی‌پور، فرهام زاهد از اعضای شورای شهر رشت، فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان در جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا کردند.

از جمله حواشی این مسابقه بازداشت یکی از لیدرهای تیم فوتبال داماش گیلانیان پیش از آغاز بازی توسط مأموران امنیتی ورزشگاه بود که بعداز ساعتی وی آزاد و سکوهای ورزشگاه بازگشت. جمع‌آوری یکی از بنرهای هواداران داماش توسط مأموران نیروی انتظامی و اعتراض این فرد علت بازداشت وی بود.

مهم‌ترین حواشی این بازی در دقیقه ۳۴ بازی و با اعلام خطا بازیکنان داماش گیلانیان بر روی بازیکن سایپا به وجود امد که در ادامه محمدصادق بارانی در اوج غافلگیری مدافعان و سنگربان داماش با شوتی آرام دروازه میزبان را گشود و بازی را به تساوی کشاند. در این صحنه که با اعتراض شدید بازیکنان تیم میزبان همراه بود، لحظاتی بازی به متشنج شد که داور در ادامه به دو بازیکن داماش، محمد مختاری و میلاد پورمحسن به علت اعتراض کارت زرد نشان داد.

در پایان این مسابقه تیم داماش گیلانیان با به ثمر رساندن دو گل برای نخستین بار به بازی فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.