سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در دیدار برابر پیکان نمایش خوبی نداشته است گفت: نیاز است که به برخی بازیکنان در دیدارهای آینده انگیزه بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر پس از تمرین عصر شنبه تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگاران به عملکرد این تیم در دیدار برابر پیکان اشاره کرد و گفت: در این دیدار خوب نبودیم و نتوانستیم از موقعیت هایی که نصیب مان شد استفاده کنیم.

وی به تعویض های اجباری که تیمش داشت هم اشاره کرد و گفت: برخی بازیکنان ما در این دیدار خسته بودند و من مجبور بودم تعویض های اجباری داشته باشم. ضمن اینکه برای رسیدن به گل برتری در خط حمله هم تعویض اجباری داشتیم.

شفر ادامه داد: تمرینات زیادی را انجام داده ایم تا بتوانیم مشکلات گلزنی تیم را حل کنیم. در بازی با پیکان بازیکنانم تمرکز کافی برای باز کردن دروازه حریف را نداشتند و به همین خاطر موقعیت های زیادی را از دست دادیم. باید این مشکل را برای دیدارهای بعدی برطرف کنیم.

سر مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای دیدارهای آینده تغییراتی خواهیم داشت تا انگیزه بازیکنان را بیشتر کنیم. این کار باعث می شود که بازیکنان دیگر هم انگیزه بیشتری برای تلاش کردن داشته باشند.

شفر با اشاره به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: مهمترین مطلب این است که تیم ایران در اولین بازی با مراکش بازی می‌کند و بعد تیم‌های اسپانیا و پرتغال با هم بازی دارند. اگر ایران بتواند در بازی اول سه امتیاز را بگیرد مطمئنا شانس صعود پیدا می‌کند. به هر حال همه ۳۲ تیمی که در جام جهانی حضور دارند بهترین تیم‌ها هستند و ایرانی‌ها نباید بترسند. چون در این صورت می‌توانند صعود کنند.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در ادامه تحلیلش از آینده تیم ملی ایران گفت: اگر ایران بتواند اولین بازی خود برابر مراکش را ببرد آن دو تیم دیگر در اولین بازی یا مساوی خواهند کرد یا اینکه یک تیم شکست می‌خورد. مطمئنا اگر بازیکنان ایران آمادگی و شجاعت داشته باشند تیم ایران شانس صعود به مرحله بعد جام جهانی را خواهد داشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )