سر مربی سایپا گفت: امروز از چهار بازیکن جدید در ترکیب اصلی استفاده کردیم و در کل پنج بازیکن جدید را به میدان فرستادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی بعد از باخت مقابل پرسپولیس گفت: مثل بازی رفت خوب کار کردیم. قرعه در ابتدای فصل برایمان سخت بود. دنبال کسب پیروزی بودیم تا موقعیت‌مان را در جدول تغییر دهیم. امروز از چهار بازیکن جدید در ترکیب اصلی استفاده کردیم و در کل پنج بازیکن جدید را به میدان فرستادیم همانطور که برانکو گفت شرایط ورزشگاه زیبا بود اما فکر می‌کنم ۱۰ نفره شدن حریف کار را سخت کرد بازی از دست داور خارج شد در این مدت فکر نکنم در جریان بازی آنقدر کارت زرد داده شود. داور آرامش را در دو تیم حاکم نکرد. باید داور معتبرتر و اسم و رسم دارتری انتخاب می‌کردند.

وی افزود: داور اشتباه تاثیر گذار نداشت. یک گل روی اشتباه بازیکن خودمان دریافت کردیم بازی خیلی توقف داشت و مسابقه‌ای که می‌توانست بهتر دنبال شود به دلیل وقفه‌های زیاد دچار مشکل شد. پرسپولیس برنده شد و رقابت بالای جدول کار را برای حریفانی که مقابل صدرنشینان بازی می‌کنند سخت می‌شود.

فرکی در مورد مصدومان تیمش، گفت: امیدواریم مصدومان برسند نگرانی نداریم. مهدی ترابی باید از پایش عکس بگیرد و نتیجه را بگوید امیدواریم هر چه زودتر او به تیم اضافه شود. لطفی هم آسیب دیده و باید شرایط او بررسی شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.