مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت:ما تیم خوبی داریم اما آنقدر وعده داده شده که بازیکنان تمرکز کافی ندارند، حالا هم روی حرف عزیزی حساب کرده‌ایم.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: بعد از تعطیلی یک هفته‌ای تمرینات کار را دوباره شروع کردیم و قرار بود به اردوی کیش برویم که به دلیل مشکلات مالی این اردو لغو شد. ما هم منتظریم قو‌لهایی که باشگاه و شخص آقای عزیزی به ما دادند عملی شود. از ابتدای فصل تاکنون چندین بار منتظر محقق شدن وعده‌ها بودیم و امیدواریم با حضور خداداد عزیزی و تلاش او شرایط بازیکنان بهتر شود.

وی در خصوص اینکه ظاهرا عزیزی هم شرط کرده که اگر وعده‌ها عملی نشود او هم جدا خواهد شد، گفت: از روزی که خداداد عزیزی به تیم ما آمد مدت زمانی را برای باشگاه تعیین کرد و مسئولان باشگاه قول دادند شرایط عوض شود.

وی افزود: حضور شخصی مثل خداداد و زمانی هم که فرهاد کاظمی بود باعث شد تا بازیکنان چشم به صحبت‌های آنها داشته باشند ولی با شرایطی که رخ داد فرهاد کاظمی دوام نیاورد و خداداد عزیزی با توجه به عرقی که به مشهد دارد این پیشنهاد را قبول کرد. ما هم روی حرف عزیزی که یک بازیکن و مربی بزرگ در این فوتبال است حساب کردیم.

دقیقی در خصوص اینکه شرایط فنی سیاه‌جامگان چگونه است، گفت: من در تیم‌های مختلفی بازی کردم و شرایط سیاه‌جامگان را سنجیده‌ام. ما از لحاظ فنی بازیکنان خوبی داریم ولی باید قبول کنید آنقدر مشکل داشتیم که شاید بازیکنان‌مان نتوانستند روی مسائل فنی تمرکز کنند. قرارداد پنج بازیکن سیاه‌جامگان به اندازه یک بازیکن بزرگ هم نمی‌رسد و سقف قراردادهای ما بسیار پایین است. از طرفی بازیکن خانواده دارد و خانواده او چشم به دریافتی وی از باشگاه. همین مسائل باعث می‌شود که تمرکز از بین برود ولی امیدوارم ما در ادامه راه دوباره دچار مشکل نشویم.

مهاجم سیاه‌جامگان با انتقاد از رویه‌ای که در تلویزیون و برخی از رسانه‌ها پیرامون مبالغ دریافتی بازیکنان شکل گرفته، گفت: متأسفانه در تلویزیون طوری فوتبالیست‌ها را نشان می‌دهند که همه فکر می‌کنند در ناز و نعمت هستند. در همه جای دنیا بازیکنان پول‌های خوبی می‌گیرند و آنهایی که نخبه هستند درآمد بیشتری نسبت به بازیکنان معمولی دارند.

وی افزود: در خود رسانه‌ها هم شرایط همین است و اگر کسی نخبه باشد درآمد بیشتری دارد. یا در جامعه پزشکی به همین شکل رویه پیش می‌رود. چطور مدیران ارشد که پول‌های کلانی می‌گیرند هیچکس روی‌ آنها زوم نیست. یک بازیکن نخبه در فوتبال درست مثل رتبه یک تا ۱۰۰ کنکور می‌ماند ولی متأسفانه در تلویزیون ذهنیت مردم را نسبت به فوتبالیست‌ها عوض می‌کنند و همین می‌شود که همه تصور می‌کنند بازیکنان چگونه زندگی می‌کنند.

دقیقی در پایان گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: چند روز پیش ویدئویی دیدم که کریستیانو رونالدو ۲۰ ماشین در منزل شخصی‌اش پارک کرده بود. آیا آنجا هم این همه زوم کردن و گیر دادن به بازیکن وجود دارد؟ همین تخریب فوتبال و ورزش باعث دور شدن مردم از محیط های ورزشی می شود و من امیدوارم این شرایط عوض شود تا مردم از فوتبال و ورزش زده نشوند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.