تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که چند چهره ناشناس که خود را بازیکنانی از کشور گینه معرفی کرده بودند در کمپ حجازی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرار بود تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ برگزار شود اما از آنجا که کادر فنی تیم استقلال مشغول تماشای بازی تیم ملی بود، به همین علت تمرین آبی‌پوشان با اندکی تاخیر آغاز شد.

* هرایر مگویان مدافع ارمنی استقلال بعد از بازگشت به تمرین آبی‌پوشان امروز خود را به کادر فنی معرفی کرد اما با آبی‌پوشان تمرین نکرد.

* لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال امروز برای اولین بار در تمرین تیمش حاضر شد و مورد استقبال کادر فنی قرار گرفت. قبل از شروع تمرین هم این بازیکن به بازیکنان دیگر استقلال معرفی شد.

* حدود ۲۰ نفر از هواداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرده و علیرضا منصوریان را مورد حمایت قرار دادند.

* در حالی که از تمرین استقلال دقایقی گذشته بود چند بازیکن سیه‌چرده از کشور گینه تمرین یکی از تیم‌های این کشور در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و جالب اینجاست که در بین تماشاگران با تعجب به تشویق‌های آنها نگاه می‌کردند.

* علی قربانی امروز جدا از سایر بازیکنان استقلال تمرین کرد و این بازیکن با پای بانداژ شده در محل تمرین تیمش حاضر شد.

* نصرالله عبداللهی که در تمرین نوبت صبح غایب بود امروز عصر در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.

* اکثر تماشاگرانی که در محل تمرین حضور داشتند وهمچنین بازیکنان، پیرامون بازی تیم ملی و همچنین بازی نکردن امید ابراهیمی در محل تمرین صحبت می‌کردند.

* با توجه به برگزاری مجلس عروسی در تالای مجاور کمپ استقلال امروز باز هم میهمانانی از این مراسم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کردند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر استیو جونز به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و سپس در گوشه‌ای از زمین کار ترکیبی انجام دادند. در بخش بعد فوتبال درون‌تیمی در دستور کار قرار گرفت که علیرضا منصوریان برای اولین بار طی هفته‌های اخیر خودش در این بازی درون تیمی حضور نداشت و از گوشه‌ای از زمین به صورت کامل روی حرکات شاگردانش نظارت کرد. در فوتبال درون تیمی در یک صحنه مجید حسینی در تقابل با میعاد یزدانی بازیکن جوان این تیم توپ را از دست داد و مجبور به خطا شد که در این لحظه منصوریان بازی را نگه داشت و به مجید حسینی تذکر جدی داد که در این شرایط نباید بازیکن روبرویش را دریبل بزند.

* ارشیا بابازاده دروازه‌بان تیم استقلال که چند روزی است در تمرینات این تیم حضور ندارد امروز هم در کمپ حجازی حاضر نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.