مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که تیمش مقابل سپاهان برای مساوی بازی نخواهد کرد.

محمد ابراهیمی در مورد شرایط فعلی گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بعد از تعطیلی لیگ دوباره ضربه خوردیم و مقابل استقلال خوزستان مغلوب شدیم. با این حال در این چند روز سعی کردیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم و چشم به سه امتیاز دیدار با سپاهان داریم. امیدوارم در این مسابقه به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

وی در ادامه در مورد سپاهان حریف هفته سیزدهم گسترش فولاد تأکید کرد: بازی سختی مقابل این تیم داریم. سپاهان جزو تیم‌های پرقدرت و باشخصیت لیگ برتر محسوب می‌شود، ولی ما هم برای این بازی انگیزه داریم و باید برنده شویم. الان فاصله امتیازات طوری است که با چند برد می‌توانیم یک فاصله خوب با تیم‌های پایین‌تر از خودمان ایجاد کنیم. ما مقابل سپاهان برای مساوی بازی نمی‌کنیم و فقط دنبال برد هستیم. حالا باید دید در زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سؤال که کدام تیم در لیگ امسال شانس مسلم قهرمانی است، گفت: تیم‌های اول تا هفتم شانس قهرمانی دارند. الان فاصله امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

وی در مورد نتایج ضعیف تراکتورسازی، تیم سابقش و بحرانی که در این تیم وجود دارد، گفت: نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم. فقط باید بگویم که تراکتورسازی تیم خوبی است و امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیرد تا هوادارانش خوشحال شوند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.