دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران از ۱۰ تیر در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران سومین اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی از ۱۰ تیر آغاز می‌کند. این اردو تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت.

مرحله قبلی تمرینات ملی‌پوشان روز جمعه به پایان رسید.

شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال درباره شرایط بازیکنان گفت: در اردوی قبل ۲۶ بازیکن حضور داشتند. ۲۳ بازیکن در رده زیر ۱۶ سال بودند و ۳ بازیکن هم در رده زیر ۱۴ سال به تیم ملی اضافه شدند. تمرینات بدنسازی، رکوردگیری و هوازی این ۳ بازیکن انجام شد و در کنار آن به تمرینات تاکتیکی پرداختیم. ۲ مصدوم داریم که به مدت ۲ هفته در تمرینات ملی حضور نخواهند داشت.

وی درباره دیدار دوستانه ملی‌پوشان با استقلال جنوب تهران، اظهار داشت: در این دیدار ۱۲ بر صفر پیروز شدیم و هدف‌مان اجرای کار تاکتیکی آموزش دیده بود. بازی دیگری نیز با نماینده اصفهان خواهیم داشت. این شهر تیمی در رده سنی جوانان دارد که می‌تواند با بازیکنان ما دیداری داشته باشد. با توجه به اینکه تا آبان ماه برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۱۲ اردوی مداوم داریم بازیکنان خسته می‌شوند به همین دلیل این مسابقات نیز در کنار تمرینات در نظر گرفته شده است. مهمترین مشکل ما این است که تیمی در این رده سنی در سطح باشگاهی نداریم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.