خبر خداحافظی مهرداد پولادی از تیم ملی و ایران با واکنش کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد پولادی تصمیم گرفت تا فصل آینده دوباره برای تیم الشحانیه بازی کند. پس از پایان فصل رقابت های لیگ قطر و سقوط این تیم به دسته دوم، به نظر می رسید پولادی به ایران بازگردد ولی حالا خبرها حکایت از آن دارد که مهرداد به قراردادش پایبند است و برای فصل دوم هم برای الشحانیه به میدان می رود. بدین ترتیب او به طور قطع به ایران بازنمی گردد تا شایعه اخیر کاملا درست از آب در بیاید.

این خبر با واكنش كاربران خبرآنلاین مواجه شده است. یكی از كاربران زیر این خبر نوشت: «مهرداد پولادی که نباید با درآمد میلیاردی برود خدمت. من با مدرک دکترا و سی و یک سال سن و موی سفید و کله کچل باید بروم خدمت. دم سردار کمالی گرم واقعا.» كاربر دیگری هم پاسخ همین نظر را داد و نوشت: «دقیقاً من هم همین وضعیت را دارم. با سی و دو سال سن؛ مدرک دکترا و تاهل؛ منتظرم تا تابستان بروم آموزشی. هیات علمی هم هستم و البته به دلیل همین خدمت ۱۸ ماهه که از دفاع رساله ام گذشته و هیچ حقوقی از دانشگاه دریافت نمی کنم.»

اما این دو كامنت باعث شد باری دیگر مردم به دكترها واكنش منفی نشان بدهند. كاربری در جوان دو متن بالا، نوشت: «این قدر دکترا دکترا نکنید. دیگه حالمون رو به هم زدین.» یك كاربر دیگر هم نوشت: «ما که رفتیم با فوق لیسانس خدمت کردیم آدم نبودیم؟ شما که دکترا داری آدمی؟» و كاربر دیگری هم نوشت: «دیگه دکترا هم فایده نداره. هرکی رو می‌بینی دکتر شده.»

برای خواندن نظرات كاربران خبرآنلاین درباره خداحافظی همیشگی پولادی از تیم ملی و ایران، ایـــنـــجـــا را كلیك كنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.