مجید نامجومطلق معتقد است سیستم کمک داور ویدئویی می تواند از برخی فسادهایی که امروزه در فوتبال کشور مطرح است جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق پیشکسوت فوتبال استقلال در حاشیه جشن صعود تیم فوتبال نیروی زمینی به لیگ دسته اول درخصوص شرایط تیم استقلال در فصلی که گذشت گفت: لیگ سال گذشته لیگی بود که استقلال با توجه به اینکه این تیم ۱۸ هفته صدرنشین بود می‌توانست قهرمانی را به دست بیاورد. ولی با تمام کم و کاستی‌هایی که وجود داشت استقلال با توجه به داشته‌هایش فصل موفقی را پشت سر گذاشت و امیدوارم در فصل جدید با تقویت تیم در نقاطی که کادر فنی تشخصی می‌دهد و جذب بازیکنان جدید، فصل جدید را خوب شروع کند.

نامجومطلق در خصوص آماده سازی استقلال برای فصل آینده گفت: دوره پیش فصل لیگ بخش مهمی از موفقیت تیم را می‌سازد و تیم‌هایی که در شروع فصل برنامه ریزی خوبی انجام می‌دهند و بازیکنان خوبی را جذب می‌کنند از شانس بیشتری برخوردار هستند. من اعتقاد دارم الان بهترین زمان برای استقلال است و نباید اتفاقات سال‌های گذشته اتفاق بیفتد که در آستانه شروع لیگ، ترکیب بازیکنان و نفرات تیم مشخص نباشد. موفقیت یک تیم منوط به موفقیت در فصل نقل و انتقالات است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال شرایط مالکیت تیم مشخص شده است و انتظار می‌رود با توجه به ثباتی که به وجود آمده است بتواند عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشت. در فصول گذشته تکلیف موارد متعددی مثل مدیرعامل، اسپانسر و موارد دیگر مشخص نبود. اما در این فصل همه چیز مشخص است و انتظار می‌رود شرایط حرفه‌ای وجود داشته باشد.

او در خصوص صحبت‌های جواد نکونام در فصل گذشته در خصوص شرایط داوری، نبود VAR و بازی آخر پرسپولیس گفت: فصل گذشته اتفاقات زیادی افتاد که برخی به ضرر و برخی به سود تیم‌ها بود. این اتفاقات تا زمانی که VAR وارد فوتبال نشود وجود دارد. الان در ضعیف‌ترین لیگ‌هایی که قابل قیاس با ما نیستند این تکنولوژی وجود دارد اما متأسفانه لیگ ما هنوز به روزرسانی نشده است. وجود VAR می‌تواند مانع از برخی فسادهایی شود که امروزه از آن صحبت می‌شود.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص فساد موجود در فوتبال گفت: زمانی که من در استقلال بازی می‌کرد و زمانی که مربی بودم صحبتی از فساد نمی‌شد. اما این اتفاقات از سالیان سال در فوتبال ما هست و برخورد قاطعی با آن نمی‌شود. امیدوارم اکنون که همه چیز عیان و آشکار شده است به خاطر حرمت هواداران و کسانی که فوتبال را دوست دارند با شدت زیاد این مساله به سرانجام برسد و مثل گذشته نباشد که برخی اسم‌ها مطرح شود و در آخر هم هیچکس محکوم نمی‌شود. امیدوارم امسال برخورد شدید صورت بگیرد. فوتبال ما به پاکسازی نیاز دارد. در دوره‌ای که ما بازی می‌کردیم پولی در کار نبود و به همین دلیل فسادی هم وجود نداشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.