تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت.

شروع شور و شوق از هتل

برخی تماشاگران ایرانی که برای دیدن بازی حساس و سرنوشت ساز برابر ولز لحظه شماری می کنند از همان هتل محل اقامت خود تشویق تیم ملی را شروع کردند و با پرچم بر دوش و در دست داشتن شیپورهای مسیر منتهی به ورزشگاه احمد بن علی را در پیش گرفتند.

رونمایی از پوستر بازی

فدراسیون فوتبال ساعاتی قبل از برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز از پوستر این دیدار رونمایی کرد. در این پوستر تصویری از سردار آزمون و مهدی طارمی از تیم ملی ایران و گرت بیل از تیم ملی فوتبال ولز دیده می شود. حضور سردار آزمون در پوستر فدراسیون نشان می دهد او در ترکیب تیم ملی حضور دارد. تغییرات در ترکیب تیم ملی برای این دیدار اساسی بود.

حضور وزیر ورزش در هتل تیم ملی

حمید سجادی وزیر ورزش که بعد از بازی به انگلیس به ایران برگشته بود، برای بازی دوم با ولز دوباره به قطر رفته و ظهر امروز و ساعتی قبل از دیدار تیم ملی برابر ولز در محل هتل تیم ملی حاضر شد تا با ملی پوشان دیدار کند. وی هنگام ورود به هتل ابراز امیدواری کرد که تیم ملی امروز نتیجه خوبی کسب کند.

رختکن تیم ملی قبل از بازی

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر ولز با پیراهن سفید به میدان خواهد رفت. تصاویری از رختکن تیم ملی را مشاهده می کنید.

حضور سرمربی سابق استقلال در ورزشگاه

آندره استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که کارشناس یکی از برنامه های تلویزیونی است ساعتی قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه احمد بن علی شد. استراماچونی در زمان حضورش در استقلال نتایج فوق العاده ای با این تیم گرفت.

فرصت عالی برای خرید!

تماشاگران کشورهای مختلف‌که به قطر آمده اند همزمان با بازی ایران و ولز سراغ خرید از پاساژهای مجلل قطر رفته اند. «بلک فرایدی» که به عنوان آخرین جمعه ماه نوامبر در اکثر کشورهای دنیا به عنوان روزی پر از تخفیف برای خرید است در قطر نیز مورد استقبال توریست ها قرار گرفته است.

گزارش اتفاقات و حاشیه های دیدار ایران و ولز در همین خبر تکمیل می شود...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.