مدافع تیم ملی فوتبال انگلیسی مشکلی برای همراهی سه‌شیر در بازی با صربستان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان استونز که به دلیل مشکل معده تمرین روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال انگلیس را از دست داده بود، روز گذشته (پنجشنبه) در آستانه بازی با صربستان در اولین دیدار سه‌شیر در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به تمرینات گروهی این تیم بازگشت که این خبری خوبی برای گرت ساوت‌گیت و هواداران انگلیس به شما می‌رود.

جردن پیکفورد دروازه‌بان تیم ملی انگلیس بعدازظهر امروز (جمعه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی یکشنبه با صربستان، در مواجهه با این پرسش که «آیا استونز برای بازی یکشنبه آماده است و اینکه آیا او به طور کامل تمرین کرد؟»، گفت: بله، او در تمام بخش‌های تمرین حضور داشت و با ما تمرین کرد. من از دوران حضورمان در تیم زیر ۱۹ سال انگلیس، جان استونز را می‌شناسم و باید بگویم که او بازیکن سطح بالایی است.

وی افزود: جان به لحاظ بدنی در وضعیتی خوب و آماده بازی است. او یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است. با توجه به تعداد بازی‌های ملی استونز، او بازیکنی باکیفیت برای تیم ملی انگلیس به شمار می‌رود. جان همچنین انسان فوق‌العاده‌ای است.

انگلیس که در گروه C مسابقات یورو ۲۰۲۴ با تیم‌های صربستان، دانمارک و اسلواکی همگروه است، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه ولتینس آره‌نا به مصاف صربستان خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.