مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا پیشنهاد این باشکاه برای فسخ قرارداد را نپذیرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلمنت لنگله که تابستان ۲۰۱۸ از سویا جدا و به بارسلونا پیوست، در دو فصل گذشته به ترتیب به طور قرصی برای تیم‌های تاتنهام و استون‌ویلا بازی کرده و حالا با اتمام قرارداد قرضی‌اش با استون‌ویلا قصد دارد شانس خود را زیرنظر هانسی فلیک امتحان کند یا به طور قرضی راهی تیمی دیگر شود، اما فسخ قرارداد گزینه فعلی او نیست.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا خبر داد؛ باشگاه بارسلونا به لنگله ۲۸ ساله پیشنهاد فسخ قرارداد داده است که البته این پیشنهاد از سوی این مدافع فرانسوی رد شده است. لنگله در کنار روبرت لواندوفسکی و فرنکی دیونگ همچنان بیشترین دستمزد دریافتی از این باشگاه را دارد و به همین خاطر است که بارسلونا به دنبال فسخ قراراد و خلاص شدن از دست او است.

این مدافع فرانسوی که دو فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، قصد ندارد پیشنهادهایی که از سوی باشگاه عربستانی دریافت کرده را جدی بگیرد و در عوض ترجیح می‌دهد به پیشنهادهای دیگری که دریافت کرده، از جمله وستهام، بوروسیا دورتموند و یک باشگاه اسپانیایی فکر کند و ترجیحش هم انتقال قرضی است.

کلمنت لنگله که تاکنون در ۱۶۰ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و ۷ گل هم به ثمر رسانده، یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را با کاتالان‌ها تجربه کرده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.