مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت: مدتی در دور بدشانسی بودم، اما حالا در دور خوش‌شانسی افتادم و هر چه می‌زنم گل می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال هوادار گفت: مدتی در دور بدشانسی بودم، اما حالا در دور خوش‌شانسی افتادم و هر چه می‌زنم گل می‌شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد محمدی پس از برتری یک بر صفر هوادار مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و هر آنچه را که کادر فنی گفته بود، در زمین پیاده کردیم.

وی درباره گلزنی مقابل تراکتورسازی خاطر نشان کرد: واقعیت این است که این اتفاق زحمت همه بچه‌هاست. به‌عنوان مهاجم تلاش می‌کنم تا زحمات بچه‌ها را هدر ندهم. مدتی در دور بدشانسی بودم، اما در حال حاضر در دور خوش‌شانسی افتادم و هر چه می‌زنم، گل می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سؤال که پس از حاشیه‌های گلزنی با دست به پرسپولیس، در دیدار با ذوب‌آهن نیز به نظر در موقعیت آفساید پاس گل داده است، گفت: واقعیت این است که ندیدم و مدتی است که در فضای مجازی کمتر حضور دارم. در حال حاضر همه رسانه‌ها روی من زوم کرده‌اند!

وی ادامه داد: در دقیقه ۷۵ دیدار با تراکتورسازی به نظرم یک خطای پنالتی صد درصد اتفاق افتاد و مدافع تراکتور با دست اجازه نداد تا پاس خدامرادی به من برسد و با دروازه‌بان تک به تک شوم و گل دوم را بزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.