سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید کاپیتان تیمش می‌داند تا زمانی که به لحاظ بدنی روی فرم باشد، به بازی برای آلبی‌سلسته ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی در پی برتری ۴ بر یک شب گذشته (جمعه) شاگردانش مقابل گواتمالا در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴، درباره کاپیتان ۳۶ ساله آرژانتین که در این بازی دو گل به ثمر رساند، گفت: لیونل مسی می‌داند تا زمانی که به لحاظ بدنی آماده باشد، بازی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه لیست نهایی تیمش را برای حضور در چهل‌وهشتمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا انتخاب کرده است، اظهار داشت: من از قبل لیست نهایی ۲۶ نفره را مشخص کرده‌ام، اما ابتدا آن را به بازیکنان اطلاع خواهم داد. این سخت‌ترین لیست انتخابی از زمان روی کار آمدنم در تیم ملی آرژانتین بوده است و ما مشکلاتی در انتخاب این لیست داشتیم (این لیست فردا منتشر می‌شود).

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنین خبر داد آلخاندرو گارناچو در لیست نهایی این تیم برای حضور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ خواهد بود. این بال ۱۹ ساله که در منچستریونایتد خوش درخشیده است حالا اولین حضور در یک تورنمنت معتبر را با تیم ملی آرژانتین تجربه خواهد کرد.

آرژانتین در گروه A مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ با تیم‌های شیلی، کانادا و پرو همگروه است و در اولین بازی‌اش هم بامداد روز یکم تیر به مصاف کانادا خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.