مدافع تیم فوتبال هوادار با تمجید از عملکرد مسعود شجاعی در این تیم گفت، مسئولان باشگاه هوادار باید او را حفظ کنند.

مرتضی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد هوادار در فصل گذشته گفت: ما نتایج بدی نگرفتیم. بعد از اینکه مسعود شجاعی هدایت تیم را برعهده گرفت در چند بازی عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت تیم از خطر سقوط نجات پیدا کرد. در شروع فصل هم شرایط خوبی نداشتیم و البته این وضعیت ممکن است برای هر تیمی به وجود بیاید.

وی در واکنش به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان هوادار که گفته بودند در زمان محمود فکری جو خوبی در این تیم وجود نداشت، تصریح کرد: من کاری به این مسائل ندارم و هر بازیکنی می‌تواند نظر خودش را بدهد. به نظر من فکری یک مربی باشخصیت بود و شاید بعضی‌ها با او مشکل داشتند که من از این موضوع بی‌خبر هستم. گاهی اوقات ممکن است یک مربی نتایج دلخواهش را نگیرد و این چیزها در فوتبال طبیعی است.

منصوری در مورد کار کردن با مسعود شجاعی خاطر نشان کرد: آقامسعود مربی بسیار خوبی است که امکانات تیم برایش بسیار مهم است. به نظر من شجاعی مربی خوبی خواهد شد و باشگاه هوادار باید او را حفظ کند.

مدافع تیم فوتبال هوادار راجع به وضعیت قراردادش با این تیم اظهار داشت: سازمان لیگ زحمت کشید و بحث تمدید قراردادهای خودکار را اجرا کرد و با این شرایط من یک فصل دیگر با هوادار قرارداد دارم. نمی‌دانم چه بگویم، اگر حرفی بزنم محروم می‌شوم!

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.