دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان که در دیدار های اخیر این تیم کمتر از آنها استفاده می شد، می توانند در بازی فینال جام حذفی به کمک زرد پوشان بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی موفق شد با نتیجه دو بر یک گل گهر را شکست دهد و راهی دیدار پایانی شود. سپاهان در دیدار فینال باید به مصاف مس رفسنجان برود و زردپوشان برای این بازی، هادی محمدی و میلاد زکی‌پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای دیدار با مس به احتمال زیاد از محمد دانشگر در کنار سیاوش یزدانی در قلب خط دفاع استفاده خواهد کرد. دانشگر پس از مصدومیتی که در بازی با صنعت نفت آبادان برایش رخ داد حدود ۴ بازی را از دست داد و پس از آن به عنوان بازیکن ذخیره در بازی‌ها به کار گرفته می‌شد اما با توجه به محرومیت محمدی، مورایس از این بازیکن بار دیگر در قلب خط دفاع استفاده می‌کند.

در سمت چپ خط دفاعی و به جای میلاد زکی‌پور، به احتمال فراوان مورایس از امید نورافکن در این پست استفاده خواهد کرد و رضا شکاری نیز یک پست عقب تر به کار گرفته خواهد شد. رضا اسدی هم که به دلیل مصدومیت هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داده بود برای این بازی در اختیار است و مورایس مهاجم گلزن خود را نیز می‌تواند در خط حمله و در کنار شهریار مغانلو به کار گیرد.

دیدار فینال جام حذفی روز پنج شنبه ۳۱ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.