عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب بازیکن جدید و مربی در انتظار پایان محرومیت مدیرعامل باشگاه هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان حدادی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اقدامات گوناگونی در بخش اقتصادی، نقل‌وانتقالات و جذب مربی در حال انجام است، ولی با توجه به محرومیت مدیرعامل، در هر یک از موارد برای ورود به فاز بعدی و اجرایی شدن توافق‌ها از جمله انعقاد قرارداد، منتظر پایان دوره ممنوعیت فعالیت رضا درویش هستیم.

وی ادامه داد: باشگاه از طریق معاونت ورزشی خود با تعدادی از بازیکنان تمدیدی مذاکره داشته و توافق‌هایی نیز حاصل شده است، ولی با توجه به محرومیت مدیرعامل، در حال حاضر، امکان انعقاد قرارداد وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه همچنین منابع مالی لازم برای پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان و تعهدات مالی باشگاه به اعضای تیم را ظرف چند روز آینده از طریق بانک شهر تأمین خواهد کرد، ولی برای انجام امور اداری و پرداخت مبلغ مربوط به آن به جهت محرومیت مدیرعامل در محدودیت هستیم. همچنین برای پرداخت بخشی از تعهدات مالی به بستانکاران چون هتل‌ها، داروخانه، … و همچنین پرداخت حقوق پرسنلی به امضا و تأیید مدیرعامل نیاز خواهد بود.

پیمان حدادی در ارتباط با موضوع انتخاب سرمربی جدید تیم نیز عنوان کرد: معاونت ورزشی باشگاه در هماهنگی با مسئولین باشگاه، مذاکرات با گزینه‌های مختلف را دنبال می‌کند، ولی توافق نهایی نیاز به حضور و ورود مستقیم مدیرعامل دارد که با توجه به حکم صادره در این مقطع میسر نشده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های اقتصادی و درآمدی باشگاه نیز افزود: بانک شهر از زمان واگذاری سهام در دو ماه گذشته، بیش از صدمیلیارد تومان به باشگاه تزریق کرده است. همچنین رایزنی و جلسه با سایر بانک‌های حاضر در کنسرسیوم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مالی، اقتصادی و تجاری ایشان در دستور کار قرار دارد. علاوه بر این، موارد باشگاه در ارتباط با مباحث درآمدی باشگاه چون اسپانسرینگ و بهره‌برداری از نام و نشان باشگاه در تولید محصولات و ارائه خدمات، مذاکراتی داشته اما نهایی شدن مباحث و انعقاد قرارداد نیاز به حضور شخص مدیرعامل دارد.

پیمان حدادی در پایان تأکید کرد: هواداران عزیز و سهامداران گرامی اطمینان داشته باشند به محض اتمام محرومیت آقای درویش و برداشته شدن منع از فعالیت‌های ایشان، استخدام سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان جدید در راستای بودجه مشخص باشگاه که به تأیید کنسرسیوم بانکی باید برسد در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )