هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال آلمان درباره پیروزی این تیم مقابل اسکاتلند و نگرش‌شان درباره مسابقات یورو ۲۰۲۴ به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمال موسیالا که در برتری ۵ بر یک شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال آلمان مقابل اسکاتلند در دیدار افتتاحیه مسابقات یورو ۲۰۲۴، گل دوم مانشافت را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند، پس از این دیدار گفت: همه ما فشار را روی شانه‌های‌مان حس می‌کنیم، اما وقتی در زمین هستیم و برای یکدیگر کار می‌کنیم، فشار را احساس نمی‌کنیم. ما اجازه نخواهیم داد که این برد باعث مغرور شدن‌مان شود و می‌خواهیم در بازی چهارشنبه همانند این دیدار عمل کنیم. باید ببینیم چه کاری را می‌توانیم بهتر انجام دهیم و چه چیزی را باید حفظ کنیم.

هافبک نفوذی بایرن مونیخ که پس از یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲ سومین حضور در یک تورنمنت معتبر را با تیم ملی فوتبال آلمان تجربه می‌کند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: بردنِ راحت اسکاتلند نشانه خوبی برای همه و همچنین برای ما بود. ما می‌توانیم این اعتمادبه‌نفس را در بازی بعدی به کار ببریم. من شخصاً از بازی کاملاً راضی بودم. کارهایی وجود دارد که هنوز می‌توانیم بهتر انجام‌شان دهیم. ما با همین ذهنیت وارد بازی بعدی می‌شویم و قدم به قدم پیش می‌رویم.

موسیالای ۲۱ ساله که شب گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار افتتاحیه معرفی شد، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: ما در خط حمله تنوع زیادی داریم که من واقعاً آن را دوست دارم. همه ما خیلی خوب با هم کنار می‌آییم. در طول بازی‌ها و هفته‌ها، امیدوارم ارتباط ما افزایش یابد و به کار روی آن ادامه خواهیم داد.

آلمان در دومین بازی خود در گروه A مسابقات یورو ۲۰۲۴، چهارشنبه شب به مصاف مجارستان خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.