هافبک کلمبیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ از رضایت خود از وضعیتش در این تیم و احتمال عقد قراردادی طولانی مدت با قهرمان آلمان گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خامس رودریگس می‌گوید از وضعیتش در بایرن مونیخ راضی است و اینکه امید دارد که قهرمان بوندس‌لیگا در فصل پیش رو تمام تلاش خود برای بردن تمام جام‌ها انجام دهد.

خامس در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN اظهار داشت: در باشگاهی بزرگ، شما همیشه می‌خواهید جام ببرید. بایرن مونیخ هم باشگاه بزرگی است که همیشه به دنبال قهرمانی‌های بزرگ مانند قهرمانی لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان است. فصل گذشته در جام حذفی ما شانس قهرمانی داشتیم و در لیگ قهرمانان هم تا مرحله نیمه نهایی بالا رفتیم و آنجا هم می‌توانستیم قهرمان شویم، اما بدشانسی نگذاشت موفق شویم. امسال اما ما همه جام‌ها را می‌خواهیم.

خامس ادامه داد: پارسال بدشانس بودیم که قهرمان لیگ قهرمانان نشدیم. بله داور هم با اشتباهاتش تأثیرگذار بود، اما نباید تمام تقصیرها را گردن داور انداخت. من معتقدم وقتی شما می‌خواهید قهرمان لیگ قهرمانان شوید باید همه کارهای‌تان را درست انجام دهید. تیمی که کمترین اشتباه را مرتکب شود و خوب بازی کند، قهرمان می‌شود. ما باید در سطح بالایی باشیم، چون باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و خیلی‌های دیگر هستند.

هافبک سابق رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا به عقد قراردادی طولانی مدت با بایرن مونیخ فکر می‌کند، تأکید کرد: خب بایرن مونیخ باشگاهی است که عوامل آن با من رفتار خوبی داشته‌اند، به من اعتماد کرده‌اند و من هم از حضور در این تیم راضی‌ام.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.