تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در هوای بارانی در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای دیدار با پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر آماده می‌کند صبح امروز در هوای مطلوب و بارانی تمرینش را پیگیری کرد.

طبق برنامه قرار بود که این تمرین در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود که به خاطر بارش باران و آب گرفتگی این زمین، برگزاری تمرین با نظر سرمربی کروات به ورزشگاه شهید کاظمی انتقال یافت؛ این در حالی بود که تعدادی از بازیکنان در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند.

سرخپوشان از ساعت ۱۱ در سالن مجموعه شهید کاظمی با بدنسازی تمرینشان را آغاز کردند و پس از حدود ۳۰ دقیقه به زمین آمدند تا تمرینشان را پیگیری کنند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از حضور در زمین دقایقی به دویدن های سرعتی و استقامتی مشغول شدند این در حالی بود که رادوشویچ و درویش وند از ابتدا تمرینات اختصاصی شان را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام می‌دادند. بیرانوند نیز همراه تیم به انجام تمرینات بدنسازی پرداخت و پس از دقایقی به جمع دروازه بان ها اضافه شد.

پاسکاری های کوتاه و بلند و سریع برنامه دیگر سرخپوشان برای این تمرین بود. فرشاد احمدزاده که در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت جزیی شده بود امروز پس از حضور در تمرینات ابتدایی به دویدن دور زمین پرداخت برانکو نیز در این خصوص با کادر پزشکی تیم دقایقی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۰ روزجمعه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.