برترین مربی لیگ چهاردهم گفت: این فصل او و تیمش کار سختی را پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی بعد از معرفی‌اش به عنوان برترین مربی لیگ چهاردهم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انتخاب بار دیگر به همه مربیان نشان داد که اگر کارشان را خوب انجام دهند و برای ارتقای فوتبال ایران قدمی بردارند، حتماً دیده خواهند شد.

وی در ادامه افزود: مربیان جوان باید بدانند که اگر کارشان را به درستی انجام داده و در جهت ارتقای فوتبال کشور قدم بردارند، حتماً موفق خواهند شد. از این بابت خوشحالم که نقش کوچکی در این اتفاق داشتم.

فرکی درباره اینکه با دو مربی جوان برای معرفی برترین مربیان فصل رقابت می‌کرد، گفت: منصوریان و گل‌محمدی هر دو از دوستان و شاگردان پیشین من به حساب می‌آیند. خوشحالم از اینکه آنها برای این عنوان کاندیدا بودند و افتخار می‌کنم که در بین این رقبا این عنوان را کسب کردم. منصوریان و گل‌محمدی از مربیان جوان و باشخصیت فوتبال ایران هستند که می‌توانند برای مربیان جوان دیگر الگو باشند. 

سرمربی سپاهان در باره آینده این تیم در لیگ پانزدهم یادآور شد: ما بعد از اینکه قهرمان شدیم کارمان را طبق برنامه پیش بردیم. دنبال این بودیم که با تلاش بیشتر خود را به بهترین شکل برای لیگ پانزدهم آماده کنیم. تغییرات زیادی هم نداشتیم و تا حد زیادی اسکلت تیم را حفظ کردیم. 

فرکی با تأکید بر اینکه فصلی سختی در انتظار خودش و تیمش است، گفت: با توجه به اینکه فصل پیش قهرمان شدیم در فصل جدید تیم‌ها با انگیزه بسیار زیادی به مصاف ما می‌آیند و تلاش می‌کنند مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ خوب نتیجه بگیرند. همین مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند و برای اینکه از عنوان خود دفاع کنیم باید تلاش بیشتری به خرج دهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.