سرمربی تیم ملی زیر ۱۳ سال پس از پایان اردوی تدارکاتی این تیم گفت: با برگزاری اردوهای آماده سازی قصد داریم تا برترین بازیکنان را تربیت کنیم و در نهایت آینده تیم‌های ملی پایه را بسازیم.
به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، محمود بیداریان، سرمربی تیم ملی زیر ۱۳ سال گفت: اولین اردوی تدارکاتی در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد تا میزان آمادگی بازیکنان را به دلیل تعطیلات نوروزی و استراحتی که داشتند، ارزیابی کنیم و در نهایت وضعیت جسمانی آنها را در شرایط ایده‌آلی قرار دهیم.

وی درباره برگزاری دو دیدار دوستانه و ابراز رضایت از شاگردانش گفت: دو دیدار دوستانه با تیم نوجوانان درخشان رویان که نتیجه این بازی ۲ بر ۲ بود و یک دیدار هم با تیم نوجوانان پدیده ساری برگزار کردیم که نتیجه این بازی ۶ بر یک به سود ملی پوشان همراه بود. عملکرد بازیکنان در این دو دیدار مطلوب بود و نکات ضعف و قوت بازیکنان را ارزیابی کرده تا در مراحل بعدی اردو، شرایط تمرینی را به گونه‌ای اجرا کنیم که در وضعیت مطلوبی قرار بگیرند.

بیداریان در ادامه هدف از برگزاری اردوهای تدارکاتی در رده‌های سنی پایه را تامین آینده تیم‌های ملی پایه دانست و گفت: اساس کار آکادمی ملی فوتبال و ما این است که بازیکنان را در رده زیر ۱۳ و زیر ۱۲ سال تربیت کنیم تا آینده تیم‌های ملی تامین شود. در رده‌های پایه بازیکنان را زیر نظر داریم تا در صورت نیاز و اعلام سرمربیان تیم‌های پایه، ملی‌پوشان در اختیارشان قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: با برگزاری اردو‌های تدارکاتی قصد داریم تا بازیکنان را آماده نگاه داریم تا در صورت لزوم در اختیار تیم‌های ملی پایه قرار بدهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.