اینتر در ادامه هفته بیست و دوم رقابت‌های سری A پیروزی ارزشمندی را برابر پالرمو به دست آورد و توانست در جوزپه مه آتسا به سه گل به پیروزی برسد.
به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و دوم رقابت های سری A اینتر توانست در جوزپه مه آتسا با نتیجه سه بر صفر برابر پالرمو به پیروزی برسد تا روبرتو مانچینی سرمربی این تیم نفس راحتی بکشد.

اینتز چند هفته بود که نتایج خوبی به دست نیاورده بود و به همین خاطر انتقادات از مانچینی هم زیاد شده بود. ترآتزوری به پیروزی در این دیدار نیاز داشت و در نهایت هم با درخشش ایکاردی بازی را به سود خود به پایان رساند.

در این دیدار بازیکنان اینتر شروع خوبی داشتند و موفق شدند در دقیقه ۱۶ گل تساوی را توسط فردی گوارین به ثمر برسانند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در دقیقه ۶۵ ایکاردی گل دوم اینتر را به ثمر رساند تا خیال مانچینی از پیروزی در این دیدار راحت شد اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه دوم باردیگر ایکاردی برای تیم مانچینی گلزنی کرد تا بازی در نهایت با پیروزی سه بر صفر اینتر به پایان برسد.

اینتر با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی صعود کرد. در جدول رده بندی یوونتوس با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارد و رم هم با ۴۶ امتیاز دوم است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.