سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان معتقد است باختی که در راستای پیروزی تیم باشد، بدون شک ارزشمند است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دوستی‌مهر در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: امروز (شنبه) اردوی تدارکاتی تیم جوانان در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. در این اردو بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تا روز ۲۵ شهریورماه تمرینات خود را پیگیری کرده و سپس به کیش سفر خواهیم کرد تا با تیم‌های عراق و قطر بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: چهار بازی متفاوت را پیش‌رو داریم که این امر به ما کمک می‌کند تا پی به نقاط ضعف و قوت تیم برده و بتوانیم تا فرصت باقیمانده مشکلات فنی تیم را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان با بیان اینکه هر چقدر بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی به میدان بروند از استرس‌شان کمتر می‌شود، عنوان کرد: بازیکنان در  بازی‌های تدارکاتی تجربه کسب می‌کنند. در رده‌های پایه بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند و بدون شک راز موفقیت تیم‌های پایه برگزاری دیدارهای تدارکاتی است، چرا که تیم‌های پایه هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشند، در آینده عملکرد موفقی خواهند داشت.

دوستی‌مهر همچنین درباره تورنمنت چین گفت: این تورنمنت بسیار عالی بود، چرا که بازیکنان تجربه ۹۰ دقیقه بازی متفاوت را با تیم‌های چین، مالزی و مکزیک داشتند. در بازی مقابل مکزیک تیم ایران ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بود و این به ما کمک کرد تا برنامه‌ریزی دقیقی در صورت بروز چنین مشکلاتی در بازی‌های پیش‌رو داشته باشیم.

وی با اشاره به نتایجی که تیم جوانان در این تورنمنت گرفت و شکست‌هایی که خوردند، عنوان کرد: بازی‌هایی که انجام دادیم از نظر فنی کمک زیادی به ما کرد. بدون شک هیچ تیمی دوست ندارد نه در بازی‌های تدارکاتی و نه در مسابقات رسمی بازنده باشد اما باختی که در راستای  پیروزی تیم باشد، بدون شک ارزشمند است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.