هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به من گفتند دایی پشتم است اما همه چیزم را با رفتن به پرسپولیس از دست دادم.
قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی از پرسپولیس و حضورش در تیم ذوب‌آهن  در لیگ چهاردهم عنوان کرد: این فصل دوست داشتم در تیمی باشم که بدون حاشیه کارم را انجام دهم. به تیمی آمدم که شناخته شده است و همه به خوبی از یحیی گل‌محمدی شناخت دارند.

وی ادامه داد: امیدوارم این فصل در ذوب‌آهن تیم خوبی را تشکیل دهیم، چراکه هواداران ذوب‌آهن فصل گذشته سختی‌های زیادی کشیده‌اند. به این تیم آمده‌ام که جوان است و پوست اندازی کرده و به نظرم باید به ذوب‌آهن در این فصل فرصت داد.

هافبک ذوب‌آهن در خصوص اردوی این تیم در ترکیه و روند تمرینی سبزپوشان اصفهانی پیش از آغاز لیگ چهاردهم، گفت: باید با بازی‌های تدارکاتی هرچه بهتر برای لیگ آماده شویم. ذوب‌آهن دو سال نتایج خوبی نگرفته و این فصل باید با این تیم جوان بهترین نتایج را بگیریم.

دهنوی با بیان اینکه از بازی در کنار بازیکنی چون حدادی‌فر در تیم ذوب‌آهن بسیار خوشحال است، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که در تیم با ریشه ذوب‌آهن عضویت دارم و می‌خواهم با تمام وجودم در این تیم بازی کنم تا حداقل یک سال مردم اصفهان و به خصوص هواداران ذوب‌آهن را خوشحال کنیم. باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و در عمل ثابت کنیم که چه تیمی هستیم. حرف زدن در خصوص موفقیت چندان درست نیست، بلکه باید عمل کرد.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس درباره علت جدایی‌اش از این تیم اظهار داشت: پرسپولیس دیگر تمام شد و دوست ندارم زیاد در این خصوص صحبت کنم. اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد در این تیم برای من افتاد اما باید بگویم من فقط به خاطر شخص علی دایی به پرسپولیس رفتم. این فصل هم تا روزهای آخر منتظر او ماندم اما همه چیز دست به دست هم داد تا این بار اتفاقاتی که باید می‌افتاد، رخ ندهد.

وی یادآور شد: فصل گذشته اتفاقات بدی برای من رخ داد. بر خلاف صحبت‌ها مصدومیتی نداشتم و اینکه نتوانستم برای پرسپولیس دیدارهای زیادی به میدان بروم به دلیل محرومیت‌ها بود. کم لطفی‌های سرپرست وقت تیم (سعید شیرینی) فصل گذشته گریبان من را گرفت تا از فوتبالم عقب بمانم. حاشیه‌هایی که او برای من درست کرد باعث رقم خوردن اتفاقات بدی برای من شد. ضبط کردن مکالمه‌های تلفنی‌ام یکی از این حاشیه‌ها بود.

هافبک ذوب‌آهن با اشاره به نحوه جدایی‌اش از سپاهان و پیوستنش به پرسپولیس در فصل گذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که از سپاهان جدا شدم و به پرسپولیس پیوستم، امیدوار بودم فصل خوبی را پشت سر بگذارم و تیم ملی را هم از دست ندهم، اما علاوه بر تیم ملی همه چیز را از دست دادم. 

دهنوی ادامه داد: مقصر اتفاقات سال گذشته خودم بودم، چون با ۴ نفر مشورت نکردم که چه کاری انجام دهم. کسانی به من مشاوره غلط دادند و تمام ذهنیت فوتبالی من را خراب کردند. ناراحتی‌ام فقط از همین است. شاید اگر آنها فصل گذشته پیگیر آمدن من به پرسپولیس نمی‌شدند اکنون شرایط فرق می‌کرد، اما به من گفتند که اگر به پرسپولیس بروم، در تیم ملی جایگاهم محکم‌تر می‌شود، علی دایی را به عنوان حامی پشتم دارم و همه چیز به نفع من است، اما همه چیزم را با رفتن به پرسپولیس از دست دادم. البته فکر می‌کنم «آه» اصفهانی‌ها بی تاثیر نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که اکنون چقدر از اتفاقات فصل گذشته در پرسپولیس ناراحت است، به تسنیم گفت: وقتی شما همه چیز را از دست بدهید، مسلماً خیلی ناراحت می‌شوید اما برای من گذشته‌ها گذشته و امسال به ذوب‌آهن آمده‌ام و با یک پوست اندازی می‌خواهم فصل خوبی را پشت سر بگذارم. امیدوارم دوباره به شرایط قبل بازگردم و این اتفاق در ذوب‌آهن برای من رخ خواهد داد. با اینکه طرفداران این تیم کم هستند اما به فوتبالیست‌های خود محبت دارند و کمک‌شان می‌کنند.

دهنوی در خصوص اینکه فکر نمی‌کند با توجه به اتفاقات فصل قبل این فصل با سپاهانی‌ها دچار مشکل شود، عنوان کرد: هنوز نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. فقط یک هفته در اصفهان بوده‌ام و در دراز مدت مشخص می‌شود که چه اتفاقاتی برای من رخ می‌دهد و آیا حاشیه برای من ایجاد می‌شود یا نه اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. خداراشکر به جایی آمده‌ام که حاشیه‌ای ندارد. گل‌محمدی یک مربی بی‌حاشیه است و امیدوارم به من کمک کند تا همان قاسم دهنوی تراکتورسازی شوم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.