تیم ملی فوتبال قطر با درخشش دروازه بان خود توانست با پیروزی برابر ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تیم‌های ملی فوتبال قطر و ازبکستان شامگاه شنبه ۱۴ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف پیروز این بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی قطری‌ها با درخشش «مشعل برشام» دروازه‌بان خود موفق شدند با نتیجه ۳ بر دو ازبکستان را شکست دهند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی این مسابقات شوند. برشام با حضور در درون دروازه قطر عملکرد خیلی خوبی را از خود در جریان بازی به نمایش گذاشت و بارها با واکنش‌های خود مانع از ورود توپ به دروازه خود شد.

اوج درخشش برشام در ضربات پنالتی بود که او توانست ۳ ضربه بازیکنان ازبکستان را مهار کند و مرد اصلی قطری‌ها در پیروزی این بازی بود. تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران باید روز چهارشنبه ۱۸ بهمن و در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ رو در روی هم قرار گیرند.

برشام با واکنش‌هایی که در بازی با ازبکستان داشت، نشان داد که شاگردان امیر قلعه نویی کار راحتی برای باز کردن دروازه او ندارند و اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شود با توجه به حضور دو دروازه‌بان پنالتی گیر در درون دروازه هر دو تیم، شاهد رقابت زیبایی خواهیم بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )