باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دو عضو تدارکات این تیم که به کرونا مبتلا هستند، در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و هیچ ارتباطی با عوامل تیم ندارند.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای درباره مثبت شدن تست کرونای دو عضو تدارکات این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بنابر اعلام دکتر حقیقت، پزشک تیم، بعد از انجام آزمایش‌های تست کرونا از اعضای تیم، مشخص شد که تست دو عضو تدارکات تیم مثبت بوده است. در همین راستا، نتایج تست همه اعضای تیم، بنا بر تکالیف باشگاه به سازمان لیگ ارسال شد ولی موضوع با توجه به تعهد نسبت به حفظ اسرار پزشکی افراد، رسانه‌ای نشد. در حال حاضر همه بازیکنان و مربیان تیم، همانطور که پیش از این اعلام شده بود از جهت آلودگی به این ویروس در صحت و سلامت کامل هستند. طبیعی است که مثبت بودن تست این دو عضو ارتباطی با تمرینات نداشته چرا که نمونه‌گیری نیز قبل از آغاز تمرینات انجام شده است. دو عضو تدارکات که به این عارضه مبتلا شده‌اند نیز با اعضای تیم ارتباط نداشته‌اند و اکنون در قرنطینه خانگی و تحت نظر هستند، ضمن آنکه در روز نمونه برداری، با توجه به احتمال این که نفراتی دچار عارضه باشند، تدابیر لازم برای انجام پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )