کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان بازی دوستانه پیش رو مقابل سوریه را سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل سوریه گفت: عید فطر را تبریک می‌گویم. امروز خبر بدی درباره درگذشت همسر آقای سعداوی شنیدیم که تسلیت می‌گویم. بازی با سوریه همیشه سخت بوده و همانطور که مربی گفت همیشه عدم هماهنگی بین بازیکنان وجود دارد. ظاهرا اعضای تیم سوریه ۱۴،۱۵ روز است که کنار هم تمرین می‌کنند اما ما فقط چند روز است که تمرین می‌کنیم. سوریه تیمی است که سبک بازی‌اش مثل ما بوده و باید فردا مانند همیشه باهوش باشیم.

وی در خصوص اینکه ۸ سال با کارلوس کی‌روش کار کرده و آیا هنوز انگیزه حضور در تیم ملی دارد یا نه، گفت: در همه سال‌هایی که در تیم ملی حضور داشتم، همه توانم را به کار بردم تا به تیم ملی کمک کنم. این نظر مربیان بوده که چقدر بازی کنم و برای من افتخار است. با همه مربیانی که کار کرده‌ام، با تمام وجود حضور داشتم. اگر ویلموتس نیز تشخیص بدهد، با تمام وجود خواهم بود، در غیر این صورت می‌روم. مطمئنا بهترین‌ها باید اینجا حضور داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )