کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان پارس جنوبی ج به قضاوت داور دیدار تیمش برابر استقلال اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی پس از شکست برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. داوری هم اشتباهاتی داشت اما به تیم استقلال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و بهتر عملکردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تلاش‌مان بیشتر شود و با ۳ امتیاز زمین را ترک کنیم.

نوری درباره داوری گفت: داور در صحنه پنالتی اشتباه کرد. گل دوم هم کرنر نبود و داور در نیمه دوم بهتر شد. او در نیمه اول احساسی سوت می‌زد و فکر می‌کنم در ۴۵ دقیقه دوم عملکرد بهتری داشت.

او درباره جلسه‌ای که با مدیران تیمش داشته گفت: جلسه در رابطه با مشکلاتمالی بود. امیدوارم مسئولین به این تیم مردمی کمک کند. آقای رضاییان به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )